Blog Aku

by - Saturday, June 25, 2011



Manusia itu tak pernah ada peluang untuk berkata-kata
Mereka hanya mampu diam dan menerima apa sahaja
tanpa meluahkan perasaan mereka

dan aku lah sebahagian dari mereka
kata-kata aku terbatas dengan keadaan sekeliling
aku bimbang
sekiranya kata-kata aku ini bakal mengguris perasaan orang-orang di sekeliling aku
lalu terbitlah blog ini
agar aku ada sedikit kebebasan untuk menzahirkan apa yang aku rasa

kepada kalian yang sedang membaca, selamat datang aku ucapkan
mungkin di saat ini bermulalah harihari kamu utk selalu singgah di blog yang serba kekurangan ini

sokongan kamu aku harapkan. biarlah sedikit asalkan ada juga ruang aku untuk berada dalam hari-hari kalian

berikan aku sedikit cahaya untuk terus hidup dalam kalangan kamukamu yang sedang melompat tinggi. aku hanyalah blogger picisan yang tidak peduli apa yang orang kata :)





p.s : Maaflah sebab jarang sangat update blog. Modem broadband rosak, kerja banyak lagi yang tak buat. Ni pun curi curi online :) Terima kasih kepada korangkorang semua sebab masih setia dengan blog aku and followers pun makin bertambah dari hari ke hari :) Terima kasih banyak-banyak tawww :)


You May Also Like

4 comments