Proposal Dinner

by - Thursday, June 16, 2011


Salam sejahtera :) Wahh ~ Walaupun tak cukup rehat, tak cukup tidur, tak cukup makan, tak cukup minum, tak cukup kasih sayang, EH EH EH ? HAHA :D Aku ada berita gembira nak bagitahu kat korang semua. Alaaaa biarlah tak ada kaitan pun asalkan aku nak ceritakan yang



AKU DAH HANTAR PROPOSAL DINNER KAT HEP!



Oh yeaaaaahhhhhhhhhhhhh ! Sumpah happy giler sebab dah hantar dan Insyallah minggu depan aku akan pergi ke HEP sekali lagi untuk dapatkan proposal yang diluluskan dan yeahh ~ kitorang semua dah boleh cari sponsor and perkemaskan lagi idea-idea kitorang untuk dinner nie :)


Lepas je hantar proposal tadi, aku menjerit. ok tipu. Aku separuh menjerit dan melompat giler-giler sebab dah selesai dah satu kerja aku. Hehe :) Lepas ini ada kerja apa pulak ehh? HAHA :D


p/s : Menunggu untuk balik ke Kuala Terengganu. Yeahh ! :D

*Rarely online. Modem rosak -.-

p/ss : Ya Allah ~ Kau permudahkanlah segala kerja-kerja kami berkaitan tentang Dinner ini. Sesungguhnya kami telah berusaha bersungguh-sungguh untuk menjayakan Dinner ini. Amin :)

You May Also Like

2 comments