Dari Hati

Thursday, June 09, 2011


Kadang-kadang tak perlu lah nak beri harapan yang palsu kepada aku sebab aku dah trauma dengan apa yang dah jadi. Ya aku bahagia tengok korang gembira cuma apa yang korang cuba nak sampaikan pada aku membuatkan aku lagi takut untuk terima ianya kembali


Tipulah kalau aku cakap aku tak nak kan? Mestilah aku nak cuma kali ini aku perlukan kepastian yang benar-benar membuat aku yakin. Tak kisah lah apa yang berlaku asalkan aku tahu apa yang aku buat


Kawan-kawan, terima kasih sebab sentiasa bagi support dekat aku tak kira bila-bila masa sahaja. Baik lelaki mahupun perempuan. Terima kasih banyak-banyak. Terima kasih sebab sentiasa cuba nak buat aku tersenyum macam dulu-dulu balik


Nasihat dan pesanan yang korang beri kepada aku, akan aku bekal dan sematkan dalam hati. Being with you all can make me smile although I know it is a fake smile. Its okayy :)


p/s : Kadang-kadang terlalu sibuk uruskan kerja-kerja lain sampai kebajikan kepada diri sendiri pun dah terlupa


You Might Also Like

0 comments