Hai Semuaa :D

by - Thursday, August 02, 2012

 

 Assalamualaikum


Hai kawan-kawan blogger sekalian, kawan-kawan satu DPA dengan aku, kawan-kawan satu UiTM, kawan-kawan saudara seagama, kawan-kawan sekolah dan kawan-kawan sekelas aku :) HAHA :D Kantoi yer baca blog aku? :p


Fuhh ~ itulah yagn aku dapat rasakan sekarang nie. Minggu ni rasa macam pfft sikit lah sebab ada insiden hari Jumaat lepas yang buat aku nangis-nangis jeeeeeeeeeeeeeee. Benda tu sedikit sebanyaklah mempengaruhi mood aku sepanjang minggu nie


Tapi syukur alhamdulillah sebab di kala aku tengah berada dalam emosi yang tak stabil, aku dapat jugak jawab dua test dalam satu hari. Yes dude. Dua test dalam satu hari :O Memang jengglah kepala otak aku masa tue. Tu pun sebenarnya kitorang ingat ada 3 test dalam satu hari T______T tapi nasibbbbbbbb baik Madam Ramha postponed test Local Govt kepada 14 hb. Okay mark that date!


Nasiblah kawan-kawan dari kelas lain yang tolong bagitau mana-mana yang masuk dalam soalan  HAHA :D Lecturer cakap meniru tapi kitorang anggap tu bekerjasama HAHA :D Boleh pulak kan? -__-


Hewhewhewhew ~ tak tahu lah cakap apa lagi. Hmm ~ Apa eyh? Oh ~ Sekarang ni aku tengah buzy dengan proposal trip kelas aku dan A, lepas tu ada kerja-kerja ASCAPS yang sekiannnnnnnnnn lama tertangguh, aku nak buat nanti. Lepas tu ada assignment yang aku kena buat yang aku dengen group members aku kena pergi Kuantan, lepas tu ada test minggu depan. Test Business Law :)

Before Quiz Law barubaru nie :)

Nasiblah minggu depan hari Isnin cuti sebab Nuzul al-Quran :) Atleast boleh lah rest lebih lama lagi. Hewhewhewhew. Eh sekarang ni trademark nak gelak bukan HAHA dah tau tapi hewhewhew -__-


Hari Selasa lepas dah dapat gambar kelas. Aku dengan budak-budak ni tak habis-habis gelakkan sorang-sorang dalam gambar kelas kitorang. HAHA :D Eh eh ~ gelak dekat orang, orang gelakkan dekat kita? hewhewhew


My classmates :)

Hehe. Dekat atas ni adalah semua budak-budak kelas aku :) Kelas B. Bila dah namanya kelas B, maka semua yang berkaitan dengan B memang ada dekat kitorang. Bising? Adaaaa. Bijak? Adaaaa. HAHA :D


Sayang semua budak-budak kelas aku :') Aku bet nanti, bila dah habis diploma mesti masing-masing rindu kan? :) Hehe


 

You May Also Like

2 comments