Updating My Social Network

by - Sunday, August 04, 2013

Assalamualaikum


Okay. Bila dah cuti ni, aku barulah ada masa sikit nak update apa-apa dekat blog nie. Dari segi entry dan semuanyalah ~ So sementara ada masa nie, aku nak bagitau korang somethinglah nie :) 


Aku baru buat akaun Tumblr aku. Sebab yang lama tue, aku tak boleh nak sign in which is macam sedih jugak lah sebab acc Tumblr aku tu ada macam-macam dah aku post. Tapi takpe, aku boleh terima lagi tapi kalau blog aku, ya allah ~ harap-harap janganlah sebab blog ini aku dah anggap sebahagian dari aku. Kalau aku bosan, aku sendiri akan baca balik apa yang aku tulis dan gelak sorang-sorang


Yup ~ good memories always remain in our heart and we always knew that it will not coming back as we want it so badly :)


So here it goes ; this is my acc Tumblr :)

http://mysaranewrie.tumblr.com/

Berbanding Wordpress, aku rasa better aku buat Tumblr. Sebab WP kan dah macam blog. Aku tak nak lah sampai ada dua blog. So takpelah ~ Aku buat tumblr :) Senang kot kot aku nak dapat ilham dan post pasal puisi ke hehe :) Maybe di tumblr ni, aku akan lebih kerap kot buat puisi, hehe


And here it is ; my twitter. Dekat tweet ni memang tempat aku membebel, bertanya soalan dan meluahkan perasaan on the spot terus. HAHA :D Tak adanya nak tunggu-tunggu. Kiranya apa yang aku tweet, fresh dari oven lah orang cakap. Dekat sini ; everything :)

https://twitter.com/mysaranewrie

After that, aku ada Instagram HAHA :D Dekat sini memang aku selalu lah jugak upload gambar-gambar. Tak kisahlah gambar apa asalkan aku upload je suka hati aku :) Do follow kalau korang boleh tahan dengan caption gambar yang panjang berjela-jela -_________-


Search instagram ; mysaranewire


Kemudian, of courselah ~ ada Facebook. Aku mintak maaf sangat kepada orang yang add aku tapi aku remove kan sebab aku bukan senang nak approve orang dekat FB. Facebook adalah satu tempat yang paling private bagi aku ; which is hanya orang yang aku betul-betul kenal sahaja aku akan approve. Sebab apa? Sebab dekat INI, INI dan INI. Amik kau? 3 cerita dah aku bagi, hehe :)


So kalau nak contact aku, just pergi je dekat fanpage aku. Dekat situ, kalau aku free, aku akan balaslah msg orang yang hantar sebab kadang-kadang aku tak perasan pun. Huhu, maaflah yer? :)

https://www.facebook.com/blogmysaranewrie

Hmm, dah apa lagi? HAHA :D Tu je lah kot :) 


Oh ya, siapa tahu mana nak beli Celcom 1Malaysia? Anyone tahu tak mana nak dapatkan dia? Please bagitau aku ye? I need that :) Thank you :)


p/s : Tak paksa pun nak follow ke apa ke, just nak inform sebab ada yang bertanya :)


 

You May Also Like

0 comments