how to do it..??

by - Saturday, September 12, 2009

saya mengaku saya ni budak kuno yg tersesat kat blogger nie..orang lain ada blog saya pun nak ada blog jugak..tapi sejujurnya lah saya bukannya reti sangat pown..!! *muka merah padam..

antara yg saya tak reti nak buat ialah

  • saya ada twitter..saya baru buat semalam..tapi macam mana nak nak letak twitter 2 dekat kita punye blog..?musykil2..

  • macamana nak amik tag atau award kiter..??dan macamana kite nak tahu yg kite dapat tag atau award..??saya tak tahulah..*eleh..tanya macamlah byk dapat award atau tag padahal sejak saya ada blog nie tak ada sorang pun yg pernah bagi tag atau award..tapi saya tak kisah pown..!!

  • macamana kite nak buat gmbr2 yg kite letak di blog ini menjadi selamat..??yakni tak ada org akan copy and paste kiter punyer gmbr..saya nak buat macam 2..!!

  • nuffnag 2 aper..??sampai sekarang saya masih blurr nuffnag 2 aper..??klu kite nak join nuffnag 2 camana..??

  • camana kite nak letak image2 yg dari tab lain masuk ke dalam blog kiter..cthnyer cam kiter main ym ngan orang lain then kiter nak letak windows ym 2 dalam blog kiter..camana..??

  • nak letak blog list camana..??

  • yg ni pasal myspace lak..macamana nak buat myspace kite simple2 giler..??tak suka byk sgt module2 dier 2..hampeh tol..!!

  • mana nak cari blogger layouts..??sampai sekarang tak tahu nak cari kat mana..

  • macamana org letak small icons yg bergerak2 2 dekat blog dorang..??nmpak cute jer..tp bila saya buat nampak cam tak betol jer..huhu

  • macam mana nak letak signature kiter kat blog kite tiap2 kali lepas kiter post blog kiter..??

  • kan ada sesetengah blog da windows keluar sebelum kiter masuk blog dier kan..??contohnya macam "selamat datang ke blog ke saya..sile klik ok untuk teruskan.." lebih kurang macam 2 lah..camana nak buat..??

  • camana kite nak letak widget yg mengatakan kiter nie sedang online ataupun offline..??sebab saya ni bukannye selalu online expecially time2 hari sekolah sebab saya ni stay kat hostel..

ok..saya rasa 2 je yg perlu saya tahu dalam masa terdekat nie..klu sesape tahu camana nak buat 2 sile2 lah bagi tahu sama saya k..ilmu yg ada jgn kiter simpan sorang2 taw..sebar2 kan lah ia..

oh ya..petang nie saya dah nak masuk asrama so kalu lambat approve comments 2 jgn marah k..insyallah hari Khamis akan dtg nie bersamaan 17 September 2009 saya akan pulang kembali ke rumah untuk menyambut Hari Raya..!!

You May Also Like

5 comments