by - Friday, September 18, 2009

Akhirnya semalam satu family aku dapat berkumpul..yelah,sekarang ni bukannyer senang kami semua nak berkumpul memandangkan masing2 duduk jauh2..sorang di Kota Kinabalu, sorang di Dungun, dua orang di Kuala Terengganu tapi tak tinggal sekali *saya stay di hostel k..
Memandangkan semua orang dah berkumpul so ayah aku ajak berbuka puasa di luar..hihi..standardnya kalau berbuka puasa di luar maknanye di hotel ar..at least dalam bulan puasa 2 mesti ada buka puasa kat hotel. Thn lepas di Hotel Grand Continental, tahun ni pulak kat Hotel Permai Inn


tgk 2,,reserved for bapak aku..haha..


sampai je kat hotel 2 kitorang amik tempat dan apa lagi..sesi mengambil makanan pown bermula..oh rambang mata aku dibuatnya..huhu..tapi sabar2..kalau tak cukup boleh amik lagi kan..hehe..so setelah mengambil apa yg aku ingin makan, inilah hasilnya..taraaa..!!

dan ini ialah mereka bertiga yg aku sayang..hehe..


from left adik, ayah & mama..


gambar tuan punye blog pown kena ada jugak..hihi..muke cam skema jer..huh..


dan menu makanan pilihan aku ialah

teh tarik-fresh orange-nasi goreng nenas-sweet & sour fish-

daging rendang-salad sayur-sayuran


fuh..memang sedap ar makanan dier..hihi..memang tak rugi ar ayah aku bayar RM 35 untuk sekepala..memang makanan die memang sedap..siap menambah2 lagi..hehe..

gambar yang disnap sebelum balik rumah..!!

ok..pen-off..!!

You May Also Like

0 comments