Raya lagik..??

by - Monday, September 21, 2009

Salam. Salam Aidilfitri untuk semua bloggers & juga kepada followers aku. Entah kenapa aku rasa malas + otak kering dengan idea untuk mengupdate blog. Maybe sebab penangan laksa johor [mak saya buat ok] + rendang + nasi impit + sate + nasi minyak + kueh raya + air gas menyebabkan kepala otak aku ni macam tak boleh nak berfungsi dengan lebih normal. Haih otak otak..sila berfungsi kembali ok.. hihi..
Lepas berbuka puasa yang terakhir untuk Ramadhan kali ini aku dan kazen2 aku yg lain semuanya pakat berlari ke luar rumah untuk melaksanakan satu misi yang gempak + penting iaitu bermain mercun..!!haha..nasib baik bapak saudara aku ada stok. Merasa jugak lah aku nak bermain.hehe..
tengah main mercun das..haha..macam budak kecik betol lah..

pakat turun padang semua..!!

"..mana mercun nyer..??!!tadi ada kat sini..hampeh betol ar.."

Itu cerita pada malam raya. Pagi raya pulak aku da byk cerita mau story molly sama korang semua tapi kan..kamera saya 2 dalam bilik mak ayah saya. Diorang dah tdo. Tak kan nak terkam masuk je kan. So nanti saya upload bg korang semua tgk k.

Ini je gmbr yg ada dalam hp aku. Gmbr tuan punye blog nie. Kutuk lah saya. Saya tak kisah sebab saya tahu saya tak berdosa. Disnap semasa dalam kereta, mahu pergi ke kampung sebelah ayah aku, jauh jugak ar..around 20 minits..??

Oh ya..esok kazen2 aku dari Kuantan

yg gempak + gampang + giler2 aku

akan sampai di Kay Tee ni..

tak sabar2 rasanye.

Hehe..rindu sama mereka..

You May Also Like

1 comments