[Search]

About Me

INSTAGRAM : MYSARANEWRIE

[klik it]

Home Ads


Friday, September 25, 2009

pelik tapi benar

Salam. Al sudah dimaklumkan bahawa aku akan masuk ke asrama pada esok hari. Selalunya kan aku akan gundah gulana, sedih & menangis bila dah nak masuk asrama. Rasa cam berat je nak masuk asrama. Nak2 kalau cuti panjang macam kali nie. Memang bertambah2 rasa berat 2. Haha..
</div

Tapi kan kan kan..kali ini aku sendiri rasa macam "..eh pe kena dengan aku nie..?.."
Lepas je aku pergi keluar makan tadi kan, aku terus naik atas dan masuk bilik aku. Masuk je bilik aku terus amik beg baju aku dan mula mengemas. Mula2 aku kemas almari baju aku, asingkan mana baju yg nak bawak, mana yg kena tinggal. Lepas 2 aku masukkan satu persatu baju2 aku td dalam beg.

Lepas abih kemas baju, aku kemas buku2 pulak. Buku2 nie tak da masalah bagi aku sebab sejak aku balik sampailah sekarang nie buku2 selamat bersemadi dalam beg aku. Hehe.. Jangan marah yer..
</div
Lepas 2 aku siap gosok lagi baju sekolah aku. Selalunye kan, sehari sebelum masuk asrama, orang gaji aku akan gosok kan baju2 sekolah aku, baju batik aku, baju KRS aku and even baju kurung aku. Tapi kan kali nie, aku yg gosok sendiri. Haih, ajaib betol..! Apa pasal aku rajin sgt ni erk..??
Baju sekolah aku yg telah siap digosok. Sekali dengan tudung sekolah dan tudung putih untuk dipakai bersama-sama baju batik.


Lepas habis kemas2 2, konklusinya aku kena bawak 3 buah beg masuk asrama esok. 3 buah beg..??!! Macam mana nak bawak masuk bilik..?? Dah lah bilik aku 2 Tingkat 4.. Haih.. Letih2..
</div

Tak pe ar. Nak wat macam mana kan..??


Beg2 yg bakal kena angkut dalam masa kurang 24 jam dari sekarang..!!


Lepas aku kemas2 baju dan buku2 aku turun bawah dan kemas2 plak barang2 yg aku beli dekat Giant hari tue. Siap letak kat tepi pintu lagi. Mak aku pulak cakap "..macam pukul 6 pagi esok je nak masuk asrama.." padahal selalunye aku akan masuk asrama dalam pukul 3-5 ptg. Haih..ajaib2x..

Kesimpulanya, aku tak taw kenapa aku bersemangat dan berkobar-kobar nak masuk asrama



TAHNIAH kerana berjaya membaca entry ini sampai habis! :D

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

[klik it]

recent posts