Ini Cerita Semalam

by - Wednesday, September 23, 2009

Salam. Memandangkan Hari Raya je dapat mengumpulkan semua sanak-saudara jadi sepupu2 mak aku yg dari Kuantan semuanya pakat turun Terengganu untuk thn nie. Yelah, dah berapa thn dah diorang tak beraya kat sini. So Hari Raya Kedua 2 dalam pukul 8am diorang bertolak then tengahari 2 sampai. Lepas 2 diorang pergi beraya kat rumah anak sedara nenek aku tapi aku tak ikut.. *malas..!!
Malam 2 diorang ramai2 pergi Pantai Kelulut, makan ramai2 tapi still aku tak ikut jugak. Kenapa?? sebab masa 2 aku sorang je pompuan. Rsa cam tak best ar even duapupu [lelaki okie..] aku 2 rapat giler2 ngan aku.
Next evening diorang dah nak balik dah. Kali nie diorang balik sekejap jer. Sebab sepupu mak aku 2 aka Cik Mimi da hal. Nak wat camana..so dikesempatan ini aku dan lah snap2x beberapa keping gambar..



Mereka adalah adik beradik aka duapupu saya. Baju biru > Aiman. Main lappy > Azrul. Sebelah Azrul > Epy

Yang budak kecik ni namanya Nurul Aisyah Adawiyah aka Aisyah. Budak nie memang nakal + kelakar + manja. Haha..suke sgt usik dier. Baru Darjah 1 tak silap aku. Belakang 2 adik aku lorh..

My Mum with Azrul. Azrul dah lepas SPM dah. Skunk nie die study dekat UiTM Penang. Jauh tuu. Die nie pown kelakar jugak. Jenis suke buat lawak spontan. Haih..bawak keta pulak dah lah laju giler. Kalah Alexx Yoong, haha..


Then dalam pukul 5.20 ptg semalam diorang pown bertolak pulang ke Kuantan. Epy hantar msj kat aku pukul 8pm 2 diorang dah sampai..
Bubbye..!!
*agak2nye bilelah boleh lepak2 dengan mereka lagi..??Maybe lepas 9 Disember nie kot..haha..!!*sabar2x..
Lepas diorang balik, my family and I berjalan2 di sekitar bandar. Tak tahu nak pergi mana so akhirnya kitorang lepak2 kat Pantai Batu Buruk. Ramai giler orang..!


So bila dah tak da benda lain nak buat apa lagi, snap2 gmbr lah..!!haha..
Kat sana pown da kuda taw tak..comel2 gak. Yang kat bawah nie nama kuda nie Pinto.

Muka ala2 berani padahal takut nak mamposs..!!
My Mama. Suke sgt dengan gmbr nie kerana gambar nie teramat2lah lawa.
Malam 2 kitorg keluar lagi. Kali nie bersama dengan sedara aku yg tinggal di PD aka di Spring Hills. Diorang memang sporting giler..!!
Masa di kedai makan. Aku order Nasi Goreng Ayam. Tak sedap langsung..!! Bak kata kawan aku, Shah "..masak dengan kaki kiri.." haha..

Lepas makan2 kitorng pergi lepak2 di Waterfront. Tak da pape kat situ. Kedai makan banyak tutup so just menghabiskan memori camera je lah. hehe..enjoy giler dapat amik gmbr byk2..

Berjalan2..tak tahu ke mana hala tuju..

Ibu2 dan anak2..haih..kecoh3x..
Gambar ala2 superhero..haha.. *jangan kisah pasal saya..
From left Cik Fendi, Cik Suraya, Mama & Ayah.
Esok diorang dah nak balik ke PD dah. Sebab 2 malam semalam kitorang memang habiskan masa sepuas-puasnya. Cik Fendi & Cik Suraya 2 memang baek giler. Bayangkan da sekali 2 kitorang baru balik dari Melaka & sampai di PD lebih kurang pukul 9.30 malam. Lepas 2 Cik Fendi ajak kitorang main boling kat JJ Seremban. Memang best lah. Then kitorang pergi lepak2 kat Restorang Siang Malam. *Owh..kenangan itu memang tak boleh diulang tayangkan semula..
Hari nie memang enjoy sgt2..!!

You May Also Like

2 comments