kad raya lagi & camera

by - Friday, September 18, 2009

Salam. Memandangkan Hari Raya Aidilfitri yg mungkin jatuh pada lusa, so ramai lah yg bg kad raya kat saya..hehe..agak teruja menerima kad2 raya kerna thn nie adalah 1st year raya bersama blog..hehe..oleh itu saya pown nak bg kad raya kat korang sume jugak..hehe...

Kepada semua followers saya, anda wajib untuk mengambil kad raya ini kerana gambar ini adalah 100% original dari saya dan saya mengeditnyer sendiri. Sila belajar untuk menghargai pemberian orang..!! Kalau sudah ambil sila bagitahu kepada saya okie..

nak selit satu cerita pulak..hehe..suke ati saya lah..!

Tadi kan kan kan [gedixx lah pulak..] kite tak pergi sembahyang terawih sebab kiter sakit perut sebab masa buka pose tadi kiter melahap satu pinggan sotong celup tepung yang kiter wat sendiri. Hoho..sangat sedap dicicah bersama dengan sos cili..

Hanya ayah mama and adik je yang pergi. Masa kite tgh sibuk2 kemas kertas2 yg berselerakan dalam bilik kan, saya dengar kereta Viva kesayangan mak saya sampai. Saya wat tak tahu je lah sebab saya tahu orang gaji saya akan pergi buke pagar.

Then ayah saya masuk bilik. Dia cakap "kenapa dengan hp Sara 2..??"

Dengan muka slumber, "kenapa lak??tak ada pape pown. Just hp Sara nie sound die je yg rosak"

Dalam hati nie cuak gak kenapa tetiba tnya pasal hp..nak beli hp baru ker..??haha..

Kemudian adik saya masuk. Dia buka email die kejap tetapi tetiba je ayah saya suruh tengok dekat adik saya dan serta merta "arghhh...!!'


kenapa..??






















ayah saya beli kamera baru..!!oh sukenyer..!!kamera lama 2 dah mula nak wat hal dah. Masa pergi Langkawi hari 2 pown cam sial je bile nak guna. Terima kasih ayah..!!

Kamera jenis biasa2 jer..


Canon PowerShot A480

[warna merah sebijik cam dalam gmbr diatas]

10.0 Mega pixels
3.3x Optical Zoom
Memory>> 4 GIG..!!
tapi tak boleh record..tak pe..saya tak kisah pown..
hoho..!!maknanyer raya nie boleh lah saya bergaya dengan camera baru..!hehe..


You May Also Like

2 comments