1st Syawal & 2nd Sayawal

by - Monday, September 21, 2009

Apa2 pown, kena letak gmbr full tuan punyer blog nie dulu..!!haha..*sila kutuk saya..dush3x..!!

Salam. Sebelum saya menceritakan apa yg terjadi pada 1st & 2nd Syawal, izinkan saya menayangkan duet raya saya. Haha..!!From Liyana. Terima kasih awak..!!sayang awak..muahxx..!!

Sesapa yang nak amik jelah..tak payah segan2 k..hehe..

Okie..berbalik kpd cerita asal. Seperti biasa kite akan Sembahyang Raya pada pagi raya. Begitu jugak dengan aku. Selepas itu sesi bermaaf-maafan antara satu sama lain. Huhu, agak menyentuh perasaan gua lah coz tutt..!! Kemudian snap2 gambar...

My Family..!!

Adik & Kakak..on day way nak pergi kampung sebelah ayah aku

Ini dia..!!kami beramai2..actually tak ckup org taw tapi yg dah ada ni pown tak cukup ruang nak bagi masuk dalam kamera..haha..

Sepupuku yang tinggal di KL. From left: Iman [UPSR Candidates], Wawa [SPM Candidates next year,budak Mara Kuala Lipis] & aku [muka poyo jerk..]

Kami budak2 SBP..!

From left: Nazeem [MCKK], Hakim [adik saya, Sains Dungun] & aku [Sains Kuala Terengganu aka SESTER! * love this school damn much..!!]

My Mom & My Brother *2nd raya lah..

suke ati mak bapak aku lah nak wat terbalik pown..!!

pergi beraya. dah dekat 3buah rumah dah aku pergi tapi sorang pown tak nak bagi duet raya kat aku. then aku baru sedar.. "..dah besar aku ni erk.."

pergi Giant untuk beraya. Masuk ari nie dah 2hari berturut-turut dah aku pergi Giant, beraya di sana. haha..! nway, 2 je lah citer yang aku mampu tulis. yang lain2, malas nak tulis..pen-off..!!


You May Also Like

5 comments