Aku Menangis Bila Dengar Cerita Mereka =.="

Thursday, June 24, 2010



Salam. Kalau korang dengar kisah cinta kawan-kawan korang, apa yang korang rasa? Rasa happy ker? Rasa menyampah ker? Rasa macam sweet ker? Lepas tu mesti korang akan cakap macam ini

"..Olololo ~ Sweetnya ! Auwww ~ .."
"..Wah ~ Macholah pakwe kau.."
"..Lepas tu die buat apa?.."
"..Macam mana die declare kau?.."


Haha :D Dah dah dah ~ Jangan nak cakap TIDAK pulak ok? Aku yakin hampir 100% dari gadis-gadis kat luar sana dan yang sedang baca blog aku ini akan cakap macam tu kan bila kawan korang cakap pasal kisah cinta diorang. Hehe :D Ngakuuuuuu jerlahhhh ! Haha ;D


Tapi sebaliknya dengan aku. Ok ok tukar mood korang jadi sedih ok? Nak nangis pun boleh jugak :') Ikut suka korang lah ~ Hehehe :')


Aku suke dengar kisah cinta orang lain. Haha :D Betul weh ~ Masa tu macam-macam akan aku tanya dengan orang tue. Macam mana boleh kenal? Macam mana boleh declare? Family dah kenal ker dengan masing-masing? Hubungan macam mana? Ok ke tak? Apa yang buat kau suke dekat die? Macam-macam aku akan tanya


Dan semestinya orang yang aku tujukan soalan itu akan happy. Yelah ~ Cakap pasal buah hati kan, sape die yang tak suka kan? Itulah ~ Inilah ~ Dan aku yang menanyakan soalan itu akan dengar je lah ~ Tak da lah khusyuk sangat tapi aku dengarkan jer. Tak kira lelaki atau perempuan, aku akan dengar jugak :')


Lepas tu bila aku dah dengar semua itu, aku akan nangis. Yes ~Aku nangis. Sebab aku rasa cerita itu sangat-sangat sweet. Ok lah ~ Sebab aku pun pernah mengalami semua benda yang diorang cerita tu =.=" Aku suke tengok kawan-kawan aku bahagia dengan pasangan mereka


Dan lepas tu mesti aku akan flash back kenangan-kenangan yang lepas. Betapa bodohnya aku menunggu orang yang tak sayang dekat aku. Betapa bodohnya aku mengharapkan sesuatu yang tak pasti. Betapa bodohnya aku mempercayai seseorang dengan mudah. Betapa bodohnya aku melepaskan orang yang sayang dengan aku. Betapa bodohnya aku kerana membiarkan orang lain mempermain-mainkan perasaan aku.


Dah aku memang bodoh kan? Nak buat macam mana =.=" Takpelah ~ Atleast semua benda ini mengajar aku untuk lebih berhati-hati =.="


Kepada Ciki, maaf ~ Semasa kau bercerita tentang awek kau, sebenarnya aku sedang menangis. Haha :') Aku tak tahu kenapa tapi aku rasa awek kau untung dapat kau. Aku rasa happy sangat-sangat bila tengok korang berdua macam sempoi je dalam relationship.


Tapi masa kita chatting, kau tengok aku macam happy dan macam tak ada benda yang berlaku kan? Aku rasa kau tak leh nak detect yang masa tu aku tengah nangis kan? Well ~ Im a good actress, act like nothing happen but actually deep inside my heart, Im totally feeling down =.="

You Might Also Like

22 comments