Dah Habis Intersession! :D

by - Thursday, May 17, 2012

 

 Assalamualaikum

YEAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!



Dah habis final exam short courses! HAHA :D Yeayyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy! 


Sukanya bila dah habis jawab paper exam Development Administration (DA) tadi. HAHA :D Rasa lega sangat-sangat sebab jujur aku cakap antara paper Industrial Relantions (IR) dengan DA, aku lebih yakin sikit nak jawab paper IR. HAHA :D Sebab aku faham


Tapi untuk DA ni, jujur aku cakap, pukul 7 pagi tadi baru aku tahu apa itu DA -.- Tu lah ~ main banyak sangat ye dalam kelas kan? Hamikk ~ Pukul 9 kau exam dan pukul 7 kau baru faham apa itu DA -.- Memang terbaik lah ~ Jeng kepala otak aku nak kasi hafal semuanya -.-


Masa on the way ke kelas tempat exam tadi, memang terkumat kamit lah bibir aku duk beristigfar sebab berdebor punya pasal -.- Dah sampai tempat exam, sambung duk hafal lagi. Aku hanya berserah je lah pada Allah swt masa tu sebab aku memang takut sangat-sangat. Tak pernah sepanjang aku study dekat U nie, aku rasa macam tu -.- Rasa macam tak prepare langsung!



Tapi lepas tengok soalan exam tadi, aku terus macam lega sebab soalan banyak KBKK dan yang pasti boleh lah aku menggoreng je banyak-banyak. HAHA :D Alhamdulillah ~ aku dapat jawab tadi :) Syukur Alhamdulillah ~ :D

Classmates kelas IR dengan Madam Syamaliah :)


Sekarang ni aku tunggu mak aku amik aku. Semua kawan-kawan aku dah balik dah. Huhu ~ Esok pagi aku akan pergi Kuala Lumpur sebab nak hantar adik aku yang masuk UPNM 20 hb ni :) 


Hape lagi? Aku nak rehat puas-puas. Intersession ni memang best tapi otak memang kena kasi kerja 2 kali ganda lah sebab nak catch up semuanya dalam masa beberapa minggu je :) Eh bukan 2 kali ganda, 10 kali ganda kot? 


Kalau aku dah cuti, bermaknanya apa yer? Haaaaaaaaaaaaaaaaaa ~ Maknanya makin ada masa lah lepas ni aku nak update blog. Hehe :)


Wait for my next entry :)


 

You May Also Like

4 comments