Dating Petang Ini Guna Gelang Baru. HAHA :D

by - Sunday, May 27, 2012

 

 Assalamualaikum


Selamat pagi semua :) Sebenarnya pukul 6.30 lagi aku dah bangun pagi nie sebab ayah aku ajak pergi Pasar Gaya dekat Kota Kinabalu nie. Pasar Gaya ini macam pasar minggun yang ada jual macam-macam. Bila aku dah sebut macam-macam, aku betul-betul maksudkanya yer? 


Dan hari nie saje aku dah berbelanja hanpir berapa puluh erk sebab aku ada beli bangle dengan gelang baru. Lawa lah ~ Kebetulan pulak hujung bulan ni kan ada Pesta Kaamatan dekat Sabah ni kan? So semua memang jual murah lah berbanding harga asal. 


Contoh gelang yang aku beli tu, harga asal RM26 tapi sebab dah nak dekat dengan Pesta Kaamatan, dapat RM15. Hapeeeeeeeeeeeee lagi! Beli lah weyh! :D HAHA :D Pesta Kaamatan ni macam Hari Raya kita lah dekat Semenanjung, meriah je. Time time nak raya, semua barang pun jadi murah :) Hehe ~ untung bukit beruntung aku datang Sabah timetime dorang nak raya nie. Muehe :)

Cantik tak?

Haaaaaaaaaaaaaaa ~ yang bangle atas tu pulak aku selalu tengok dekat Semenanjung, standard harga dia dalam RM20. Aku ada beli satu tapi jenis yang silver lah ~ tapi jarang pakai. Jenis aku nie, suka membeli tapi jarang memakai -.-


Tapi yang bangle tu murah giler lah weyh ~ Adalah harganya tapi lebih murah dari dekat Semenanjung. So aku pun beli lah! :D Muehehehehe :p Sape nak? Beli sendiri lah ~ HAHA :D


Petang ini nak pergi 1Borneo. Insyallah ~ Sebab aku ada double date dengan kawan aku yang study dekat UMS dekat sini. Kawan masa aku sekolah SESTER dulu :) Kawan baik :) Muehehe ~

From left ; Fyra Aku dan Mekna

Selalunya kalau kitorang berjumpa, mesti ada Mekna. Tapi sekarang ni aku dengan Fyra je jumpa. Hehe ;) Sorry Mekna. Aku tepong mung pagi tadi, mu dok angkat teponnnnnnnnnn! Soheh doh mek tu duk tidur lagi. HAHA :D

Sekarang ni Fyra dah cuak macamana aku dapat num tepon baru dia. HAHA :D Rasakannnnnnnnnnn! :D
 

You May Also Like

10 comments