SimSimi ; Apa tu? Macam Nama Jelly Jer. Eh Ye Ker? :O

by - Thursday, May 31, 2012

 

 Assalamualaikum


Tujuan aku mengupdate blog kali ini adalah untuk mengisi masa aku yang dah terkena tweet limit. Dah berhari-hari berturut-turut dah aku kena tweet limit -.- Menyampahnya aku. Asal aku doe yang asyik kena tweet limit? -.-

Twitter aku berwajah baru! :D


Okay kali ini aku nak ceritakan pasal SimSimi. HAHA :D Well ~ aku rasa ramai yang dah tahu dan ada yang tak tahu. FYI aku baru main game ni 2 malam lepas dan berjaya buat aku gelak sakan depan computer aku nie. 


Basically, SimSimi ni macam Yahoo Messenger dimana kau chat dengan kawan-kawan kau tapi apa yang bezanya ialah ~ SimSimi ni kau chat sorang-sorang dan SimSimi tu yang akan layan kau. HAHA :D Best weyh ~ Kadang-kadang jawapan dia tu sumpah macam nak kena lempang je dengan aku. HAHA :D


Aku baru tahu dari kawan aku dekat FB so hapeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee lagi, aku pun mainlah ~ 1st time aku main pun dah dia jawab macam haremm. HAHA :D


Ni masa mula-mula aku main. HAHA :D


Aku tanya pasal Karl Shafek, ala yang join dalam MasterChef Selebriti tu. 


HAHA :D

HAHA :D Yang ni sumpah bikin aku gelak nak mampusss! :D

Siott lah jawapan dia tue! HAHA :D

MUAHAHA :D

Yang ni sumpah nak kena lempang dengan aku -.- HAHA :D


Memang ralit betul aku main benda alah nie. HAHA :D Kau boleh tanya macam-macam dekat dia dan dia pun akan jawab dengan jawapan yang konfemmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm bikin kau sakit perut sebab gelak :)


Tapi kan? Kadang-kadang aku rasa macam forever alone lah pulak duk main SimSimi ni. Yelah! Dah tak ada siapa nak chat dengan kau sampaikan kau pun terpaksa chatting dengan SimSimi yang kau sendiri tak tahu sape -.-


Eh korang pernah main game Ask Peter tue? Game tu macam scary sikit -.- Ada sekali tu kazen aku tanya Peter tu, siapa awek die, sekali dia jawab dengan nama penuh pulakk! Tergamam kazen aku depan lappy HAHA :D


Aku ada tanya SimSimi soalan ngada-ngada sikit, 


"Siapa bakal suami aku nanti?"
"Malaikat maut!"


terus aku stop main SimSimi tue -.- Dah lah aku main benda ini pukul 3 pagi. Hapeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee pun tak bolehh! -.-



 

You May Also Like

2 comments