Day 1 - My Favourite Song

by - Monday, November 12, 2012


Assalamualaikum


Okaylah ~ memandangkan aku tak boleh nak tidur, so kita cepatkan sikit cabaran 30 benda dalam 30 hari HAHA :D Memandai je tukar nama game -__-



Lagu kegemaran aku? Hmm ~ aku tak ada specific yang aku suka giler-giler lah cuma ada beberapa lagu yang beri kesan kepada aku kalau aku dengar. Nak kata aku dengar selalu pun tidak lagu-lagu ni cuma once kalau aku dengar, aku jadi macam bersemangat, emosi tak tentu pasal, tersentuh. See? Emosi extra dah aku nie -__-


Lepas tu, aku ni bukannya jenis up to date dengan semua lagu dekat radio tue. Mana yang sedap, aku sukalah dengar. Kadang-kadang lagu-lagu lama pun boleh aku nak dengar kalau dah lagu tu sedap. So apa yang boleh aku simpulkan, tak ada lagu fav nokk ~ 


Cuma ni adalah antara list-list lagu yang berada dalam favourite playlist aku lah :) Maybe sebab lagu dia yang rancak atau lirik lagu tu yang best, bagi aku :)


  • Beggin -  Madcon
  • Broken Angel - Arash ft Helena
  • OST Sassy Girl Chun Hyang
  • Entah - Afgan
  • Glad You Came - The Wanted
  • Flaws and All - Beyonce
  • Kisah Hati - Alyah
  • Meet Me Halfway - BEP
  • Seperti Dulu - Exists
  • Kasih Berubah - Ferhad
  • Kenangan Lalu -  Flybaits
  • Andai Kau Mengerti - Vince
  • Ghost of You - MCR
  • Dealove - Once
  • The Only Exception - Paramore
  • Jangan Lupa Namaku -  Pompa Bensin
  • Pelangi Senja - Stacy
  • You Belong With Me - Taylor Swift
  • Here Without You - 3 Doors Down
  • Saat Kau Pergi - Vagetoz
  • Baik-Baik Sayang - Wali Band


See? Tak ada pun yang boleh dikatakan lagu yang macam baru dan latest kan? Semuanya macam lagu-lagu lama dan aku rasa lagu yang paling latest aku ada pun lagu Stacy tu je hah ~ Dalam playlist aku ada beratus-ratus lagu, tapi lagu-lagu yang dekat atas ni jugak lah yang aku duk dengar huhu


Dan lagu-lagu ini akan berubah mengikut masa, bulan dan tahun :)


Tetapi, alunan ayat-ayat al- Quran jugak yang dapat tenangkan hati dan jiwa kita kan?



 

You May Also Like

12 comments