Apa Aku Rasa Sekarang Ini?

by - Thursday, November 25, 2010



Aku tak faham kenapa dengan aku sekarang ini


Buku Harry Potter and Deathly Hollows tak jumpa-jumpa lagi

HP aku yang tak sokong fonts dan tema yang baru aku download

Line internet macam kentut busuk, nak keluar tapi tersekat-sekat

Facebook aku yang dah tak meriah macam dulu

Semua game yang ada dalam laptop dah habis main

Movie-movie dekat HBO pun macam tak menarik perhatian langsung

Lagu-lagu yang bermain di radio macam menyakitkan hati jer

Mata aku yang macam bagi petanda suruh pakai spekkkkkkkk jer

Perut aku yang selalu mintak makanan sedap-sedap

Bila keluar shopping, tak taw nak beli apa @ tak ada benda yang berkenan di hati






=.="


eh eh ~ tak baik mengeluh nanti cepat tua :p







Weyh ! Bila masuk U untuk sem 2 hah?
Rindu kawang-kawang weyh ! :D



You May Also Like

2 comments