Its Holiday ! :D

by - Saturday, November 13, 2010



YEAHHHHHHHHHHHHHH !



Im back bebehhhhhhhhhhhh !



Sebenarnya dah start cuti 2 hari yang lepas tapi tak dan jugak nak update blog. Tak tahu sebab apa. Tak ada mood kot. Hehe ;p


Its holiday already ! Haha ;D Happy tu tak usah cakaplah tapi bila dah berjauhan, rasa rindu pulak dengan kawan-kawan yang banyaakkkkkkkkkkk buat aku happy dan gelak-gelak kebelakangan ini. Oh dem ~ Miss you all so much guys ! :D


Ok kawan-kawan blogger sekalian, memandangkan dah start cuti, maka aku akan cuba untuk spend kan time dengan korang. Yelah ~ Dah lama aku tinggalkan korang tanpa cerita-cerita yang panjang macam sebelum ini kan? Insyallah ~ Cuti sem ini aku akan try cerita semua benda kat korang sume ^.^ Hehe ;D


Ececececeh ~ Sukalah tu bila dapat tahu aku nak spendkan time dengan korang. Haaaaaaa ~ Tu yang tersenyum-senyum depan laptop tu apa bendanya? Haha ;D


Tapiiiiiiiiii aku rasa aku perlukan momentum untuk kembali menulis semula. Sebab macam dah lama giler tak menulis kat blog so aku rasa kemahiran untuk menulis dan bercerita tu macam dah kureeengggg kot. Haha ;D


Memang the best lah kan? Lepas habis kawad, terus pergi Fiesta kat padang UiTM, beli makanan dan minuman dan makan di tengah-tengah padang sambil borak-borak. Haha ;D


Roomatesssss ! <3>
Tapi tak cukup ahli lah ~ -.-


Study week dihabiskan di library :)
Tapi bukan belajar sebaliknya adalah untuk mengonlinekan FB ! Haha ;D

The Boys :D
Teman sekepala yang memang gila-gila :)


Pagi semasa hari terakhir menjawab paper final exam :D
Muka budget study lah masa ni tapi banyak borak-borak jer ~ Haha ;D

Selepas jawab paper last :) Muka bahagia mana boleh tunjuk, nanti ada orang berkenan.
Haha ;D

Kemaskemaskemas barang untuk pulang ! Yeah ~
Banyak giler kan barang aku? -.- Semuanya aku kemas dalam masa 2 jam sahaja. Haha ;D Hebat !



Kepada kawan-kawan di UiTM, tolonglah jangan quit atau nak pindah ke mana-mana UiTM lagi. Aku dah syokkkk giler dapat kawan macam korang, yang sekepala dan masuk air dengan aku. Plissssssssss ~


Harap-harap results final kita nanti gempak especillany PAD120 kita dapat lah lulus ! Amin ~ :D


*starting to miss you guys Y___Y

You May Also Like

6 comments