New Stuff ^.^

Friday, November 19, 2010



Salam. Alhamdulillah ~ Hasil dari usaha aku yang menggoda dan menggedik sepanjang aku dekat Sabah ini, akhirnya impian aku tercapai jugak akhirnya. Haha ;D Weh tepuklah tangan ! =.=" Tolonglah hargai usaha aku nie taw. Haha :D


Bukan senang taw aku nak cuba dapatkan apa yang aku nak nie. Walaupun tak menepati 100% apa yang aku nak tapi aku tak kisah. Lebih baik ada daripada tak ada langsung kan? Haha :D


Well ~ HP ni ayah aku dah beli lama dah tapi dia tak guna. Disebabkan mak dan ayah aku dah tak sanggup lagi nak dengar aku punya cet cet cet cet makanya, dibaginya HP ni dekat aku. Haha :D Alhamdulillah ~ Atleast ada gak HP baru kan? Kau ada? Tak ada kan? Haha :D


Dah lah ~ Nak pergi godek-godek HP ni kejap. Hehe ;p


p/s ; Bila lah nak cerita kat korang pasal Dinner ASCAPS baru-baru ini? =.="

You Might Also Like

10 comments