Tab Menu Yang Hilang dan Apa Itu Fanpage?

by - Friday, July 22, 2011



Okayy. Camera ready?1 2 3 GO !


Salam sejahtera tuan tuan dan puan puan ! Mempersembahkan tab menu Mysara Newrie yang baru, lebih berwarna warni ! Lebih gempak ! Lebih cantek ! Lebih lebih pulak minah nie -.- HAHA :D


Haaaaaaaaaaaaaaaaaaa ~ Puas hati aku dapat buat benda alah nie. Sebenarnya dua hari lepas aku baru perasan yang tab menu aku dah hilang ! Ingat lagi tak tab menu aku yang lepas? Alaaa ~ Yang macam ni hahhh ~

Ni tab menu yang dah hilang tue. Aku pun hairan jugak mana pergi tab menu aku ini. Aku pun cek cek lah tadi. Rupa rupanya aku dah tahu dah kenapa. Sebab Friendster dah tukar sistem die. Aku tengok Friendster dah macam ada game bapak banyak giler and dah tak macam dulu dah.


Eh eh ~ Apa kaitannya dengan Friendster? -.-


Macam ini, kalau nak buat tab menu nie, setiap gambar yang kita buat tue, kita kena ada code HTML die. Kalau tak, susah lah ~ Aku pulak, menggunakan kepakaran otak aku ini, dengan menguploadkan semua gambar kat dlm FS sebab kat FS die ada sediakan code HTML die. Haha :D Tak faham? Lantak kau lah ~ HAHA :D


BTW disebabkan FS dah bertukar rupa sampai aku dah tak kenal die, aku pun bukak balik akaun Flickr aku yang dah berbulan bulan lamanya aku tak sentuh. Terima kasih lah kepada Afifuddin Alwi Wohsnox sebab mengingatkan aku yang aku masih ada lagi 'anak' iaitu Flickr -.- HAHA :D


Aku upload gambar kat Flickr dan amik code HTML die. Muahahah ~ Senang kerja aku tapi pening kepala aku sebab nak ingatkan password Flick aku -.- Buat punya buat, akhirnya keluar lah tab menu aku yang baru itu. Aku buat ini pun sebab nak mudahkan korang korang nie hahhh ~ Baik tak aku? -.-


Selain dari itu, aku pun ada buat butang baru iaitu Tumblr! Oh yeah bebehh ~ Aku dah ada Tumblr. Aku pun baru je buat lagi Tumblr ini tapi Alhamdulillah ~ dah menceceh 1284 tolak 1240 orang followers. Haha :D



Sila sila klik kat butang T tu yang terus membawa kepada Tumblr aku. Ermm ~ Tumblr aku biasa biasa je :) Myspace tak payahlah nak add. Aku dah lama tak bukak. FB? Pun tak payah add aku sebab aku susah sikit nak app. Hehe :)


Warna merah sebab aku suke warna merah. Nqzri SqhqJq, aku tak tiru kau lah weyhh -.- Aku dah lama minat warna merah sebelum aku kenal kau lagi taw takk? -.-


BTW aku terfikir satu benda. Sebenarnya dah lama dah aku terfikir tapi tak terbuat lagi. So aku nak mintak pendapat korang ehh? Sila bagi :)



Patut ke aku buat fanpage?
Apa kelebihan ada fanpage?
Yang penting, apa itu fanpage?
Sesape boleh explain tak?
Ce citer ce citer :)


You May Also Like

4 comments