Ya, Aku Sayang Mereka Mereka Semua :)

by - Thursday, July 14, 2011




Pergi lah kemana-mana sahaja di sudut UiTM Dungun, kalau ada yang kenal dengan aku, mesti mereka akan tegur. Kadang-kadang, dari jauh lagi, kedengaran "Mai!!" lagi. Syukur, mereka masih ingat lagi tentang kehadiran aku, barangkali :)


Tapi bila dah berborak-borak dengan mereka sebentar, soalan pertama yang keluar dari mulut mereka "Mai, kau ok tak?" Kenapa? Teruk sangat ke keadaan aku ini sampai mereka cakap macam tue?


Kemudian, mesti akan ada soalan-soalan lain. Letih aku nak jawab, dah tak tahu nak jawab macam mana

Kau nampak lesu je hari ini
Kau ok ke tak?

Asal muka kau pucat?



Teruskan lagi pertanyaan-pertanyaan begini sebab sekurang-kurangnya aku masih tahu, mereka masih sayangkan aku lagi



dan ya, aku sayang mereka juga, sampai ke akhir nafas aku :)

You May Also Like

6 comments