[Search]

About Me

INSTAGRAM : MYSARANEWRIE

[klik it]

Home Ads


Saturday, July 09, 2011

Kita Semakin Jauh




Kita semakin jauh. Itulah yang aku rasa. Kadang-kadang aku terfikir yang memang kita tak ada takdir untuk bersama atau memang Allah nak uji kita? Kau dengan cara kau dan aku dengan cara aku.


Aku tak tahu kenapa, lepas menghadap Dia, aku rasa rindu sangat dekat kau sampai mata aku bergenang dengan air mata. Sebak kat dada ini tak usah nak cakaplahhh. Dah memang tersebak sangat-sangat. Yess ~ Aku memang rindu kauu


Jauh dalam sudut hati aku, aku masih rindu dekat kau. Nak kembali pada saat-saat kita mula kenal dulu. Sumpah best giler. Haih ~ Rasa kehilangan sangat-sangat tapi aku tak ada kuasa nak ubah itu semua.


Hati aku ni, rasa kosong sangat-sangat. Macam yang selalu aku cakap sebelum nie, rasa ada lubang besar dalam jiwa aku, dalam dada aku. Lubang yang macam tak pernah nak tertutup walaupun dah hampir hmm ~ 4 bulan berlalu. Sakitnya lahh


Luaran aku tak menggambarkan dalaman aku. Tak usah lah nak cakap aku ni happy ke, ceria ke sebab selalunya orang yang paling ceria tu lah adalah orang yang paling sedih ketika itu.


Apa aku nak buat? Termenung? Meraung? Menangis? Oh tidakk. Aku tak kan buat. Aku akan tidur sepuas-puasnya sehingga aku menanti saat di mana aku akan tidur buat selama-lamanya


Ya Allah ~ Kekuatan dariMu aku perlukan buat masa ini


TAHNIAH kerana berjaya membaca entry ini sampai habis! :D

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

[klik it]

recent posts