[Search]

About Me

INSTAGRAM : MYSARANEWRIE

[klik it]

Home Ads


Friday, June 01, 2012

Blog Bertukar Wajah Lagi :)

 

 Assalamualaikum


Disebabkan aku punya layouts yang lama dah bervirus dan memang macam tak boleh nak guna, aku pun terpaksalah merajinkan diri aku untuk cari layout, header dan macam-macam lagi lah untuk tukar. Okay tipu. Padahal aku tukar layouts dengan header jer -.-

Layouts yang bervirus tue -.-

Layouts blog aku yang baru :)

Ambui mentang-mentang lah blog dah bertukar, aku pun mengada-ngada nak tukar layouts untuk twitter aku jugak :) Hehe 


Yang lama -.-

Yang baru! :D


So apa pendapat kawan-kawan sekalian? Suka atau tak? Suka bagitauuu, tak suka punn bagitahu! :D


p/s : Thank you kepada Qatrun Ineles dan Mohammd Nor Ridzuan yang menjadi juri blog aku pada hari ini :) Hehe






 

TAHNIAH kerana berjaya membaca entry ini sampai habis! :D

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

[klik it]

recent posts