[Search]

About Me

INSTAGRAM : MYSARANEWRIE

[klik it]

Home Ads


Sunday, January 01, 2012

Lesson For This New Year

 

 Assalamualaikum


The 1st day after holiday for midterm. Badan dan jasad je dalam kelas, otak aku dah melayang-layang keluar. Entah apa yang aku fikirkan pun aku tak tahu -.-


Mengadu pada seorang kawan, tentang beberapa perkara yang buat aku macam tak sanggup nak terima. Maka mereka-mereka inilah yang memberi dua pandangan yang berbeza dan pandangan inilah yang membuatkan aku berfikir.




The first conversation

"So kau nak cakap aku ni lemah lah?"
"Yes Mai. You are weak. You always accept what others said and never to say NO to people"


The second conversation

"Aku dah tak sanggup dah weyh"
"Tapi kau hebat Mai. Kau boleh handle semuanya dalam satu masa"





Siapa tahu, mungkin satu hari nanti aku akan lepaskan semuanya yang aku ada sekarang ni dan belajar untuk berkata TIDAK kepada perkara-perkara yang mungkin TIDAK ada kaitan dengan aku


Lesson for this new year ; LEARN TO SAY NO :)



p/s : malam ni meeting, esok malam meeting. Habis penuh jadual aku dengan meeting meeting. Lama-lama aku pun jadi melting. HAHA :D


 

TAHNIAH kerana berjaya membaca entry ini sampai habis! :D

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

[klik it]

recent posts