Kata-Kata Bukanlah Bukti Unggulnya Perasaan

by - Friday, January 27, 2012

 

 Assalamualaikum


Semalam, pagi-pagi lagi aku dah bangun dari tidur walhal kelas start pukul 2 petang sebab aku nak kena pergi submit individual assignment dengan Sir Azahari, TR HEP UiTM Dungun :)


Lepas tu pergi library, jumpa dengan Angie, teman dia buat assignment dia sebab dia tak sempat nak buat. Masa tengah die buat tu lah, die ada cakap something yang buat aku rasa tergelak sakan. HAHA :D

Angie & Me :)

Actually aku tak boleh nak cerita in details sebab benda ni melibatkan ramai pihak. Tapi benda tu kelakar sangat! HAHA :D Aku dapat tau pasal tu, memang aku tergelak lah ~ Dah lah dalam library, tak boleh nak gelak kuat-kuat. HAHA :D



Perasaan itu bercampur baur,
kata-kata bukannlah bukti unggulnya perasaan - Kata-kata Itu Qoutes



Hehe :) Cerita yang Angie bagitau aku ada kaitan dengan apa yang aku tulis kat atas nie. 


Aku memang sayang dekat kawan-kawan aku. Dan aku tak malu mengaku yang aku sayang mereka. Percaya lah yang aku pernah cium pipi kawan-kawan perempuan aku kalau ada something special antara kami semua, macam baru-baru ini mereka wish bufday aku dan memberi aku hadiah dan pipi aku ni asyik kena cium je dengan kawan-kawan perempuan aku :)


Tapiiiiiiiiiiiii ~ disebalik semua tu, tak sangka adalah seorang hamba Allah ni perasan yang aku dah tangkap cintan dengan dia -.- Ya Allah ~ Cemana leh jadi gitu? HAHA :D


Selama ini aku kawan dengan die elok-elok je, aku tolong die, die tolong aku. Die selalu bagi kata-kata semangat dan bila aku tengah mood down, dialah tempat untuk aku bercerita dan meluahkan segala-galanya yang terpendam. Dan baru-baru ini pun masa bufday aku pun, die ada wish dan bagi hadiah dekat aku


Dan bila dah jadi kawan macam tu, tak pernah lekang di mulut aku yang "aku sayangkan kau" (sebagai kawannnnnnnnnnnnn)

My classmates, last year :)

Masalahnya sekarang ini adalah, sekarang ini kawan aku tu fikir yang aku dah syok dan tangkap cinta dengan die -.- Ya Allah, boleh fikir jauh sampai macam tu sekali? -.-


Kawan aku tu fikir aku dah suka kat die. Maaf, kau memang baik tapiiiiiiiiii aku hanya anggap kau kawan sahaja. Tak pernah lebih dari tue. Lagipun aku rasa kau dah ada yang punya sekarang ni kan? So better kau go on dengan cinta hati kau je lah :)


Kita kawan yer? Aku tak nak rosakkan hubungan ini dengan perasaan kau yang perasan tue. Aku senang bercerita dengan kau, senang lepak dan senang bergaduh dengan kau. Tapi untuk jatuh cinta, buat masa ini, tidakk ~


Sebab tu aku gelak bila Angie bercerita hal ini dengan aku sebab aku tak pernah langsung terfikir semua benda ni dan engkauu ~ kawan aku yang aku senang tetiba boleh pulak terfikir pasal benda nie. Tu yang aku gelak tue :)


Dah lah. Malas dah aku nak amik port. Sebab aku tau kau mungkin main-main sahaja tapi tolonglah ~ jangan buat lawak lagi dengan cerita-cerita yang macam nie. Angie lagi lah ~ siap kasi aku warning lagi


"Mai kalau aku cerita dekat kau pasal nie, promise kau tak pandang die slack lepas nie"


HAHA :D Okay okay lah ~ Aku anggap kau buat lawak je dengan aku :)


 

You May Also Like

2 comments