Perasaan Apa Yang Paling Membahagiakan Korang? :D

by - Thursday, January 26, 2012

 

 Assalamualaikum


Hoyeahhhhhhhhhh ~ Hoyeahhhhhhhh ~ Baru je siap assignment! Tolonglah ~ Kalau ada orang tanya aku, perasaan yang bagaimana yang paling best yang pernah anda rasa, lantas aku akan cakap,


"suatu perasaan yang tak dapat nak diungkapkan dengan kata-kata bila kita dah siapkan assignment dan hanya tunggu mau print dan hantar terus ke lecturer"


yeah ~ perasaan itu. Korang pernah rasa? :)


Sem ini aku ada banyak sangat assingment yang nak kena buat. Mostly group lah ~ Alhamdulillah ~ Group members aku semuanya okay je :) Kalau aku mintak bantuan dari dorang, senang je nak dapat. Hehe :) Sebab apa? 


Sebab aku dah kenal classmate aku selama 3 sem dah. Aku dah kenal, sape yang boleh kerja dengan aku, sapa yang boleh bagi idea yang bernas, sapa yang aku boleh harapkan. So bila lecturer suruh buat group, cepat-cepatlah aku pilih mereka-mereka yang aku rasa boleh buat kerja :)


Tapi kannnnnnnnn ~ aku rasa semua budak kelas aku boleh buat kerja :) Bagus bagusss belaka budak kelas aku nie :) HAHA :D


Ceh sukalah tu aku puji. HAHA :D


My classmates ; BBQ Party at Teluk Bidara, last year :)

Bilalah nak pergi trip kelas ramairamai nie? -.-


Berbalik kepada yang asal, sem ni memang banyak buat assignment. Aku tak tahu kenapa tapi sem ni bila cakap pasal assignment, aku sangat-sangat pentingkan assignment dan akan cuba sehabis baik untuk buat assignment tue. Research itu ini, tidur lewat pun takpe, sakit demam buat pun takpe. Sebab aku nak yang terbaik :)


"..Manusia itu diberi akal fikiran untuk memperbaiki diri mereka. Terpulang kepada kita samada nak menggunakan ia atau mensia-siakannya.."


 

You May Also Like

8 comments