Rancangan Yang Perlu Diselesaikan Segera!!

by - Saturday, February 13, 2010


Salam. Yuuhuuu!!! Orang-orang Kuantan! Aku dah selamat sampai dah di sini! Haha. Giler ar. Memang panas ar kat Kuantan nie. Hish ~ Berpeluh-peluh aku taw tak?!
Tadi masa on the way aku ke Kuantan aku dapat jumpa dengan 'teman mengilai' aku kat tepi jalan. Kesian kat die ~ Hehe. Walaupun masa tue aku dalam bas yang sedang bergerak laju dan die sedang kepanasan di tepi jalan, tapi atleast dapat tengok die dari jauh pun terubat jugak rasa rindu ini. Dah lah malam tadi tidur pukul 4 pagi, chat di FB dan tanya tentang tips-tips tutt! Haha
Ok. Dah sampai di Kuantan, aku perlu menyelesaikan beberapa perkara yang tergendala. Haha. Antaranya ;
  • Tengok wayang
  • Hangout dengan semua kawan-kawan yang aku kenal *oit Yaya dan Nad, aku taw korang baca blog aku ini kan? Haha
  • Buat suprise birthday party untuk adik aku *esok bufday die
  • Lepak-lepak di TC

Haha. Itu je yang aku nak buat. Bukannya banyak sangat pown! Selasa ini aku balik semula ke Terengganu dan meneruskan rutin harian aku sebagai salesgurl yang workholic!! Haha

p/s : Aku tak tahulah samada aku dapat laksanakan benda ini semua. Rasa macam malas pulak dan hanya nak duduk kat rumah jer ~ hehe

You May Also Like

4 comments