Saya Nak Sangat-Sangat!!!

by - Monday, February 01, 2010

MyEm0.Com


Aku nak jugak! Nak jugak! Nak !! Nak jugak!! Nak !! Tak kira! Nak jugak!!!!!!



Ada faham tak?? Aku nak jugak!!



Act bila aku berblogwalking aku rasa kagum dengan empunya blog-blog yang menarik. Yelah, memang terbaekk lah!! Rasa jealous pun ada jugak sebab diorang ada blog yang menarik!! Wah!!

MyEm0.Com

So, jum jum kite usha dengan blog-blog kat bawah nie

Lepas baca blog dorang suma, mesti aku akan tengok je kat blog dorang tanpa berkelip-kelip mata! Haha. Terdetik jugak dalam hati, nak jugak buat itu ini macam blog diorang tapi aku takut. Aku takut sebab itu namanya meniru atau istilah 'senang cakap' , copycat! Weh, walaupun aku desperate sangat-sangat, aku tak tergamak nak buat macam 2 sebab aku taw macam mana perasaan orang yang kena copycat 2 *sebab dulu aku pernah kena masa Form3, depan-depan mata aku pulak 2! Haih ~

Aku nak buat layout macam diorang, aku nak buat header macam diorang, aku nak buat 3 kolum macam diorang, aku nak ada turun salji-salji macam diorang, aku nak ada muzik macam diorang *err ~ jangan risau wahai semua 'BTIA' sebab aku tak kan tiru 100%. We really need originality rite?? So do I!!

Tapi biar aku cakap terus terang ok. Walaupun aku nak sangat-sangat buat macam itu, tapi aku tak reti langsung nak buat! Ok. Sila kutuk saya sebab Buta IT

MyEm0.Com



Kadang-kadang itu pening kepala aku dengan code-code yang maha banyak! Haha. Dah tue, nak edit macam mana kalau tengok coding pun dah pening kepala?? Aduyai

MyEm0.Com


Kesimpulan di akhir entry ini ialah saya rasa sangat sedih dan cemburu dengan kemahiran mereka di atas kerana pandai dalam IT ini. Mereka mampu membuat sesuatu dengan begitu baik sehingga dapat menarik perhatian orang ramai seperti saya.

MyEm0.Com

Kepada sesapa yang link blog die tak ada di sini, bukan bermaksud blog anda tidak lawa atau apa. Blog anda menarik, sebab itu saya follow anda. Kalau tidak? Hehe. Cuma link blog di atas ialah antara yang terbaek di antara terbaik! Hehe. Sekian , wassalam ~

*BTIA - Blog That I Admire


You May Also Like

11 comments