Should I Say YES Or NO To Him??

by - Friday, February 26, 2010


Owh, sedang dalam dilema sekarang ini.
Tak tahu nak buat apa
Tak tahu nak fikir macam mana
Tak tahu nak cakap apa
Sebab aku dengan dia masih terlalu awal ~
Terlalu awal
Tapi salah aku ke sebab aku semacam bagi harapan dekat dia?
Aku takut nak terima dia
Hubungan jarak jauh memang mencabar
Melainkan kalau sama-sama komited dalam perhubungan
Tapi aku dengan dia mampu ke buat semua tue?

Kau datang hanya sekilas sahaja
Namun kehadiran kau memberikan kesan kepada aku
Tolonglah ~
Kalau kau hanya nak maen-maenkan aku
Aku tak ada masa untuk itu
Tapi kau sendiri cakap
"..saya ikhlas dengan awak.."
"..saya serius dengan awak.."
"..sayang awak.."

Owh betul-betul bingung ~

Ya Allah, berilah aku petunjuk dalam hal-hal seperti ini
Sesungguhnya aku benar-benar lemah dalam cerita cinta ini
Jika dia untuk aku, kau berikanlah keyakinan kepada diri aku dan dia
Namun jika tidak, kau bawa lah dia pergi dari aku
Kerana aku tak sanggup lagi menghadapi cerita sedih ini sekali lagi


You May Also Like

15 comments