[Search]

About Me

INSTAGRAM : MYSARANEWRIE

[klik it]

Home Ads


Friday, September 30, 2011

Tersenyum Dalam Kesakitan



Salam. Another boring entry I guess -.-


Aku tak tahu kenapa malam ni aku rasa lain sangat. Rasa macam kehilangan. Aku pun tak tahu apa yang aku hilang -.- Rasa macam nak menangis pun ada. Rasa macam nak feelingless pun ada -.- Haishhh ~


Maybe maybe maybeee ~ ahhh ~ nevermind


Susah nak terangkan melalui katakata kalau hati dan perasaan je yang mampu jawab semua persoalan dan kekusutan dalam fikiran dan jiwa nie. Susah nak bagi orang faham apa yang kita rasa.


Semalam, berborak dengan kawankawan pasal hati dan perasaan. Dan apa yang dorang cakap, buat aku sedar yang aku dah amik salah langkah. Err ~ Salah langkah ke sebenarnya? Haha :D Aku harap tak sebab aku rasa aku dah bersedia untuk sesuatu perkara yang baru


Tapiii kalau apa yang aku dah buat ni salah aku tak ada kuasa dan aku tak mampu nak ubahnya balik. Dan kalau betul lah apa yang aku buat ni salah, aku rasa aku kena duduk dan tersenyum dalam kesakitan je lah



Ya Allah ~ aku harap apa yang aku buat nie tak salah. Berikanlah aku petunjuk. Aminnn ~




p/s : gonna having girls night talk in a few minutes more -.-



TAHNIAH kerana berjaya membaca entry ini sampai habis! :D

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

[klik it]

recent posts