Final Exam Sem Empat

by - Sunday, February 26, 2012

 

 Assalamualaikum


Final exam is around the corner! :D


Tiap-tiap sem untuk final aku WAJIB untuk buat jadual study supaya aku tahu aku organize sikit subjek apa yang aku nak study dan aku sempat untuk study semua subjek. Yeahh~  Aku memang suka study last minute 0.0


Dah dah ~ Aku tak nak fikir yang sem-sem lepas punya cerita. Sem ini, sem ini. Sem lepas, sem lepas. Tak ada kaitan langsung yer kawan-kawan? :)


Jadual study :)

Dapat je jadual final exam ari tu, balik bilik, keesokkanyan harinya terus aku buat jadual study nie. Sebab bila ada benda ni, aku rasa macam lega sikit dan selalunya aku akan ikut dengan penuh disiplin. HAHA :D Hambuiiiiiiiiii ~ disiplin tau? HAHA :D


Yelah ~ sebab dalam hati dah tahu nak final dah kan? So kalau dah ada benda ni, memang aku akan ikut. Aku dah plan dah aku nak buat apa tapi yang pasti aku akan baca dan kasi faham dulu semua soalan dan nota-nota thennnnnnn baru aku akan buat past year. 


Tapi jujurlah aku cakap, aku bukannya rajin sangat nak buat past year. Aku just tengok soalan dan congak-congak je jawapannya dalam kotak fikiran


Masa aku buat jadual ini kan, sobsssssssssss ~ aku rasa sebak je sebab selama ini aku dengan Faezah selalu buat jadual macam ni sama-sama. Tapi sem ini aku buat sorang-sorang je :'( Terasa betul kehilangan dia. Sambil buat jadual ini, aku texting jugak dengan Mak Jah tue. Huhuuu ~


JADUAL FINAL EXAM DPA PART 4

14 March 2012 - Introduction to Entrepreneurship ENT 300
16 March 2012 - Malaysian Politics PAD 310
18 March 2012 - Admin Law LAW 309
20 March 2012 - Public Sector Quality Management PAD 252
22 March 2012 - Statistics QMT 181


Semuanya selang satu hari kan? Tapi aku tak kisah sangat sebab start 1 March tu dah boleh start study so ada banyak masa. Insyallah :) Lepas tu jadual sem ini lagi okayyyyyyyyyyyyyy dari jadual exam sem lepas di mana 3 hari berturut-turut subjek membaca -.- Pening kepala XD HAHA :D

So apa lagi kawan-kawan?


TURN YOUR MOOD STUDY ON!


Di kesempatan ini, aku nak mintak maaf jika ada kesalahan dan kesilapan yang aku buat. Halalkan makan minum aku. Yelah ~ dalam berkawan ini, takut ada yang termakan dan terminum korang punya makanan dan minuman. HAHA :D


Aku ni manusia biasa, kadang-kadang ada terlepas cakap tanpa sedar, tercubit, termarah, terkasar. Tapi jujurlah cakap, itu hanyalah spontaneous reaction sajoooooooooooo ~ Maafkan diri ku ini yang sangat-sangat memohon keampunan dari kamu semua


Doakan kejayaan aku yer kawan-kawan? Aku dah aim sesuatu dah nie untuk final exam nie :) Hehe


GOOD LUCK KAWAN-KAWAN! :D


 

You May Also Like

8 comments