Perasaan Aku Kepada Kau ; Berkurang!

by - Thursday, February 09, 2012

 

 Assalamualaikum


Orang yang aku sayang, orang yang aku paling percaya, orang yang aku sanggup tinggalkan permainan paling aku suka semata-mata nak habiskan masa dengan dia, orang yang paling aku kerap mesej even dalam kelas, orang yang paling aku hormat


terus bertukar kepada orang yang kurang aku sayang, orang yang kurang aku percaya, orang yang aku tak kan kisah pasal dia lepas ni, orang yang terakhir untuk aku mesej


Kenapa? 


you betrayed me ; as simple as that. That's it :)


Tapi aku tak sekejam macam orang lain. Aku masih ada lagi perasaan hormat dan sayang kepada kau cuma perasaan itu berkurang. BERKURANG okay? Bukannya tak ada langsung. Ada beza tue. Bear in your mind ;)


Aku teringin sangat-sangat nak jumpa kau dan tanya itu ini tapi bila aku fikirkan situasi kau yang tersepit, takpe. Biarlah ~ Biar aku pendam perasaan dan tunggu bila masanya kau sendiri yang akan datang kepada aku dan ceritakan segala-galanya


Aku akan tunggu saat itu. Saat itu. Akan aku tunggu


Dan jika kau tak datang, anggaplah aku tak pernah bercerita dan menangis dengan aku. Anggaplah semua tu hanya mimpi kita berdua sahaja. 


Terima kasih sahabat :)


"orang yang jadi sahabat engkau mungkin akan jadi musuh engkau satu hari nanti"



Aku tak nak macam tu sebab tu aku masih di sini, tunggu kau untuk menceritakan segala-galanya dengan aku. Lambat atau cepat, terpulang pada kau. Cuma biarlah cepat, supaya aku tak kan jarakkan lagi persahabatan kita nie




I miss the old you friend :')


 

You May Also Like

4 comments