[Search]

About Me

INSTAGRAM : MYSARANEWRIE

[klik it]

Home Ads


Sunday, June 24, 2012

Aku Tak Update Blog Sebab...

 

 Assalamualaikum

One of the reasons why I'm not updating my blog besides I'm busy with classes

Sebahagian dari ASCAPS Committee :)

Hujung minggu ni memang aku busy dengan modul Part 5, modul kewarganegaraan dan malamnya pulak aku busy dengan perjumpaan bersama part 1 dan jugak Annual Grand Meeting (AGM) Ascaps. 


Ya Allah sumpah best giler spend time dengan budak-budak part 1 yang sumpah sporting dan kelakar dan yang selalu panggil-panggil aku "Kak Mai! Kak Mai!" sebab dorang dah baca blog aku sebelum nie dan ada jugak yang tanya "Kak Mai, Kak Mai ada blog kan?" HAHA :D Akhirnya jumpa jugak dengan mereka-mereka yang setia membaca blog aku, terima kasih adik-adik semua! :D


Tapi mintak maaf sangat-sangat sebab tak dapat nak entertain korang dengan lebih lama sebab sumpah busy giler nak handle majlis-majlis nie. Insyallah di lain hari dan di lain episod, kita berjumpa lagi :) 


Kepada seniors esp batch aku, terima kasih sangat-sangat sebab sanggup turun padang dan tolong kitorang organize perjumpaan dan AGM nie. Tanpa korang, rasanya tak adalah sampai macam ni kot hasilnya. Terima kasih sangat-sangat. Aku hargai sangat dengan kehadiran korang walaupun korang just datang 10 minit je. Terima kasih sangat-sangat :)


Dah dah ~ Aku nak rehat. Second week for last semester ; BUSY EXHAUSTED but ENJOY! :D


 

TAHNIAH kerana berjaya membaca entry ini sampai habis! :D

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

[klik it]

recent posts