Sebulan Lagi . . .

by - Thursday, August 11, 2011





Salam. Hari ini, 11 Augusttt. Huuu ~ Sebulan lagi


Sebulan lagi untuk berlangsungnya Dinner yang Part aku anjurkan. Sebulan lagi untuk kemaskan apa-apa yang patut. Sebulan lagi untuk siapkan semua kerja-kerja yang tertangguh. Sebulan lagi untuk bergelumang dengan hal-hal berkaitan dengan Dinner. Sebulan lagi untuk turun naik HEP dan Bangunan Intelek dan Saujana tue. Sebulan je lagi


Tiaptiap hari aku dengan yang lain-lain akan duduk di Cafe dan bincang tentang budget. Aku memang takut sangat in case kalau shock kat mana-mana tapi Alhamdulillah ~ semuanya berjalan dengan lancar.


Kami semua Part 3 dah plan benda ini dari hujung Part 2 lagi. Macam-macam idea yang keluar, itu ini ~ Semuanya nampak bagus dan menarik tapi perlu seiring dengan keadaan yang kita sedang alami. Kalau boleh, aku nak semua idea korang dijadikan realiti untuk malam tue :)


Sem sem lepas, aku je yang datang Dinner. Dan sem ini, aku dengan kawan-kawan aku pulak yang kena handle. Yang turun naik, ke hulur ke hilir dengan beg merah aku. Penat tapi aku enjoy buat :) Sebab aku percaya, benda ini semua yang bantu aku pada masa depan nanti


Kawan-kawan, kita ada lagi sebulan je lagi untuk settlekan semua perkara ini. Jom kita turun padang sama-sama dan berganding bahu jayakan Dinner kita nie. Tak ada langsung istilah "Orang dah cukup" atau "Kerja dah selesai"


Bantuan korang memang sangat-sangat diharapkan. Marilah join dan kerjasama dan support sesama sendiri untuk buat nie. Lupakan perkaraperkara yang lepas dan pandang masa depan. Susah senang kita bersama :)

LET ROCK AND ROLL BEBEH ! :D



You May Also Like

0 comments