Aku Lah Tuuuu

Sunday, August 07, 2011




HAHA :D


Aah ~ Apa yang ada dalam gambar atas ini, memang aku lah tue. Aku selalu tak ingat letak barang lepas tu bila nak guna, mulalah kelam kabut cari. Haihh~ Dulu memang macam tu tapi sekarang macam dah kurang sikit. Dah matanglah kan? :)


Err ~ matang ker? HAHAHA :D


Aku pernah nak pergi kelas dah sekali baru aku teringat HP aku tak bawak. Naik bilik semula, cari HP tapi tak ada. Argh ~ Sumpah serabut giler masa tue. Aku nak suruh orang call pun tak ada sape dengan aku. Maka dengan pasrahnya, aku pergi kelas bailk dengan lewat kirakira 12 minit setengahh


Sekali bila bukak beg, eh eh ~ canteknya kau HP duk terbaring dalam beg akuuu -.-


Apa perasaan kau masa tuu? -.-


And one more thing, aku perasan yang aku ni jenis sangatsangat teliti. Contohnya macam kalau aku nak pergi keluar/melancong/bercuti/holiday aku lah orang yang terakhir akan keluar dari rumah sebab aku akan cek semua suis dalam rumah, tingkap rumah, pintu semua. Itu lah aku -.-


Lepas tu kalau nak balik U balik, aku dah masuk dalam kereta dah. Mak aku dah nak start enjin dah, Tunggu nak jalan je kereta tu tapi aku akan cakap "Mama tunggu jap. Sara nak buat last checkk"


Weyhhhhhhhhhhhhhhh T.T Memang dah habit doeeeeeee. Bab bab macam nie aku susah nak percayakan orang lain sebab aku akan pastikan aku SENDIRI yang tengok samada semuanya dah clear ke belum.


Aku dah terbiasa agaknya. Sebab aku anak sulung perempuang tunggal dalam family aku so sikap tanggungjawab tu memang dah ada dalam diri. Kadang-kadang dengan kawan-kawan pun aku train dorang macam dorang tu adik or anak aku. Haha :D


Aku bersyukur dengan keadaan dan siapa diri aku pada hari ini. Aku tahu masa depan aku masih jauh lagi dan banyak lagi jalanjalan yan aku kena lalui dan pilih nanti. Sekarang ini aku baru sahaja suku dalam pemanduan aku ke arah masa depan yang cemerlang :)


Im proud of myself because I know Im a limited edition. No one can copy paste me ;)



And youuu !



Korang pun kenalah bangga dengan korang jugak. Kita ni lain orang maka lain lah peel perangainya kan? Hehe ;) Just believe in yourself :)


tamat sudah sessi motivasi kita pagi ini. Sekiannn :)


You Might Also Like

6 comments