Followers, Sila Ambil Award Ini!!

by - Friday, January 22, 2010


Salam. Mesti tertanya-tanya kan kenapa aku rajin sangat nak bagi award ini? Hehe. Teruskan membaca ok!

Act hari ini genap sudah setahun blog ku ini! Wah, rasa macam sekejap je ~ Tahun lepas masa aku post kan entry pertama, aku betul2 tak tahu apa fungsi blog dan apa-apa yang berkaitan dengan blog. Dan sekarang aku tahulah jugak sikit-sikit pasal blog ini. Hehe


Dan semestinya blog aku tak kan hidup tanpa followers kan? So di kesempatan ini aku nak bagi korang award. Hehe. Sila amik dan bagitaw kat aku kalau korang dah ambil. Bagitaw kat shout box pun ok jugak!


Apa yang aku nak korang buat setelah amik award ini ialah bagitahu kenapa anda semua rasa blog ini perlu dalam kehidupan seharian anda? Hehe. Tak susah kan? Ke susah jugak? Hurm ~



Ok lah. Setakat itu sahaja untuk masa ini. Hehe. Gotta go!



Oh ya! Jangan lupa erk ambik award ini. Saya bagi ikhlas untuk awak semua



Dan dan dan saya sayang semua followers saya!

You May Also Like

3 comments