"..ko dah boleh kahwin taw!.."

by - Friday, January 08, 2010

"..ko dah tua dah.."



"..ko dah boleh kahwin taw!.."



"..ko dah matang.."



"..Happy Birthday Mai..!!.."



.



.



.



.



.



.



.



.



.



.



.



.



.



.



.



.



.



.






Haha. 8 Januari 1992 selamatlah aku dilahirkan di bumi ciptaan Allah swt ini. Alhamdulillah ~ Aku dah 18 tahun! Satu angka yg begitu besar maknanya bagi sesetengah orang termasuk dengan aku. Hehe.



Bila aku tengok jam dah tepat2 pukul 12 tengah malam dan aku dah menginjak ke umur 18 tahun, aku nangis weyh! Betol! Tak tipu punyer! "..Muka putih suci macam ni tak kan tipu pulak! Aiyaa ~..", Nabil Raja Lawak Astro masa Final. Haha.


Aku nangis lah. Tak taw kenapa. Haha. Tapi aku rasa aku nangis sebab aku dah 18 tahun. Bermakna aku dah meningkat dewasa. Tak ada dah istilah main-main dalam kamus hidup aku nanti. Huhu. 18 tahun juga bermakna zaman persekolahan akan aku tinggalkan buat selama-lamanya. Huhu. 18 tahun juga bermakna aku bakal melangkah ke satu dunia realiti yang sebenar yang mungkin selama ni aku tak sedar. 18 tahun juga bermakna tanggungjawab makin bertambah. 18 tahun juga bermakna aku akan err ~ dah boleh kahwin kot? Haha. Ngarut betol.







Oh ya! Aku juga sedih bila dah umur 18 tahun nie sebab tak ada boyfriend or pakwe yg wish bufday kat aku. Yang boleh beli teddy bear kat aku ke, beli coklat kat aku ker or buat suprise bufday party untuk aku. Huhu. Sesape yg kat luar sana, boleh tak bagi saya pakwe yang setia, romantik, kelakar, memahami diri saya, handsome *uhuk2x! dan menerima diri saya seadanya sebagai hadiah hari jadi? Tak boleh kan? Tak pe lah ~ Sebab 2 aku menangis sebab aku taw aku tak kan dapat hadiah hari jadi pada kali ini. Huhu.






Di kesempatan ini aku nak ucap terima kasih byk2 kepada semua rakan2 aku di blog, facebook, myspace, friendster *err dah lama tak bukak sebenarnya. Haha! YM, kawan2 dekat sekolah Sester, kawan2 dekat sekolah Tg Mahmud dan byk lagi. Tak lupa jugak kepada family2 ku yang betol2 tak boleh bg hadiah hari jadi kat aku. Haha. *yelah, aku mintak yg bukan2, manalah dorang boleh tunaikan. Hehe.



Antara yg boleh aku ingatlah sape yg wish bufday kat aku,



+ My Father *dua kali wish bufday kat aku. Dia cakap nak masuk kan topup as bufday present tp sampai skunk tak sampai pown lagi?



+ My Mother *wish bufday masa die tgh memasak. Haha. Tak boleh blah langsung!



+ Wiwin *yang ni aku terharu giler2 coz die cakap dia sanggup stay up sampai pukul 12 semata-mata nak wish bufday kat aku! Sayang ko Win!



+ Fyra *boleh dia cakap "..cepatnya ko dah besar.." habis ko 2? Aduyai ~



+ Celcom *haha. boleh call and SMS free! Haha. Sesape nak aku call, sila2 bg no tepon anda



+ Maxis *free pe ntah. cam tak hengat je hadiah dier. So nama anda telah direject dari list! Tett!



+ Asrul *the ONLY ONE boy di Sester yg wish bufday kat aku. Huhu. Syg ko Asrul!



+ Hazzyah *boleh antar msj tnya aku "..Mai aku taw bufday ko bulan 1 tapi bila erk?.." Aduyai ~



+ Shazana Samaluddin *boleh dia panggil aku kakak? Ingat aku dah tua ke? Haha. Anyway tak kesah lah malah aku lagi suke. Haha!



+ Salman SASER *haha. yg ni pown aku terharu2 sgt. Aku tak pernah jumpa pown die. Just cakap tepon and SMS jer. Die nie bezfren roomate aku. Disebab kan terlalu rapat, smpai aku pown kenal dier. Haha.

+ Roomate ku, Ain! *hantar msj wish bufday betol2 time lepas aku habis kerja tadi. Haha!



+ *&^%$ *Maaf! Nama budak nie memang tak boleh disiarkan disini atas permintaanya. Haha. Katanya "..aku tak nak publisiti murahan.." WTF??!! Haha. Tak kesah lah tp aku memang enjoy giler dgn budak nie sebab dari pukul 11malam sehingga 4.30 pagi aku YM dengan dier. Dialah budak yg 1st sekali wish bufday aku pada pukul 12 pm. Siap main photo sharing lagi. Haha. Ntah pape ntah. *kawan sekolah lama aku lah ~



Aku rasa setakat 2 je kot yg mampu aku tulis untuk bufday aku kali ini. Hehe. Oh ya! Bufday aku kali nie tak ada kek macam thn2 yg lepas. Maybe mak aku pikir "..dah besar dah anak dara aku sorang nie.." Haha. Mama, Sara dah besar dah. Ayah aku pulak maybe pikir "..Esok2 kena lepaskan tanggungjawab pulak. Dah boleh kahwin dah anak aku nie.." Haha. Ayah, Sara tak boleh kahwin lagi sebab tak ada yg datang menyinggah di hati ini. Huhu.



So I guess I want to stop here. Hehe. Esok shift pagi pulak. Haih ~ Then terus pergi Dungun sebab nak outing skali dengan adik ku. Lusa pulak ada Test Teori Driving Lesson. Haih ~ Pack giler masa aku. Badan memang penat giler dan mata ni tak leh celik betol! Tapi bila dah menghadap Lappy nie memang tak leh ditahan2 lagilah nafsu nak on9. Haha.



Ok. Aku nak stop kat sini. *berapa kali nak stop daa~ Haha. Ok2 lah. Sampai kat sini shj. Sebelum 2 aku nak wish "Happy Birthday Sarah! Memang ko dah tua" Haha.



Sebagai pengakhiran entry kali ini, aku nak bagi kek kat korang ok? Haha. Aku nak korang amik gambar kek ni dan letak kat blog korang. Dan postkan entry bertajuk 'budak sombong' dan ceritakan perasaan anda terhadap saya. Samada anda benci, sayang, suka, menyampah, geram atau apa2 sahaja tentang saya. Aku tak kesah pown korang nak tulis pe sebab dalam masa yg sama aku boleh perbaiki diri aku lagi kan? Haha *ada sesape yg rajin nak layan karenah giler aku nie? Sesape yg buat 2 memang aku terharu giler2 ar. Andalah manusia terbaeeekk dalam dunia ini! Haha.




*best nye kek nie. Nyum Nyum Nyum!


[ dalam proses nak stop follow mana2 blog yg aku rasa cam tak besh jer. Haha. 2 lah.. Sape suruh buat blog tapi tak mampu menarik perhatian org ramai untuk bc blog anda? Haha. Ececeh, macamlah aku tulis blog nie da ramai org nak baca. Dush2x! ]

You May Also Like

14 comments