Nak Buat Tapi...

by - Monday, January 11, 2010

Salam. Aku agak dah berapa hari dah aku tak update bloh. Yup! Buzy yg teramat2 sgt lah. Kalau ada masa aku just bukak FB and MS jer. FB pulak aku just buka semata-mata nak main game jer. Haha. Aku layan game Restaurant City, Cafe World, Farm Ville, Tiki Farm and Fish Ville jer. Sumenya kawan2 aku yg invite. Haha. Aku apa lagi, main je lah. Hehe
Sebenarnya aku memang nak update blog nie. Aku da banyakkkkkkkkkkkk story nak molly sama korang semua. Tapi disebabkan kesuntukkan masa, aku tak dapat lah nak update. Tengoklah nanti. Kejap lagi pukul 5.30 petang aku pergi kerja. Esok pagi lak aku ada ceramah praktikal pasal nak amik lesen memandu nie. Lepas 2 aku kerja. Dan lusa pulak aku ada ceramah sekali lagi. Haih, aku dapat rasakan badan aku ni dah tak dapat berfungsi dengan betul daa ~
Ok lah kawan2 blogger ku sekalian. Nanti ada masa aku post lah entry lagi. Haih ~ Dulu bosan sgt sebab tak ada benda nak buat. Skarang nie rasa penat sgt2 sebab terlalu byk sgt kerja yg nak kena buat dan kejar kan. Haih ~ *ops! tak baik lah mengeluh. Nanti cepat tua. Dah lah aku ni dah tua dah! Haha
Chow dulu. Oh ya! Nanti aku nak postkan entry pasal something happen dalam mimpi aku lah. Hehe. Jgn pikir bukan2 taw! Aku just nak pandangan korang dan nak menilai di sebalik semua yg aku mimpi ni jer. Wah, macam ahli nujum pulak! Haha
Gotta go! Bubye!
p/s: Tak ada sorang pown layan request birthday aku 2. Huhu. Tak pelah. Tak kesahhhhhh pown!!!

You May Also Like

5 comments