Opss! :X

by - Friday, January 08, 2010

*owh, saya dah silap cakaplah! owh tidakkk!!
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
mesti korang tertanya2 kan apa yg aku dh silap cakap? haha.
macam nie cerita dier
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
haha!
Act tak da pape pown!
hehe
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Aku taw tak taw nak tulis pasal pe. Kalau nak tulis pasal hal kerja, aku rasa benda yg sama jer. Setakat nie tak ada benda yg luar biasa. Haha. Nantilah kalau da pape yg special aku tulis ar kat sini. Hehe
Oh ya! Disebabkan aku tak da topik nak tulis, apa kata kalau korang sendiri yang bagi idea kat aku nak tulis apa. Haha. Manalah taw kot2 idea2 yg korang bg 2 berkenan di hati. Haha. Nanti aku pertimbangkan lah idea korang 2. Hehe. Anyway kalau tak layan, harap maaf yer! Hehe
Ok lah. Chow dulu. Nak pergi blogwalking. Dah lama tak baca blog2 org. Hehe
[ Macam mana nak kiter nak stop follow blog org yg kite tak nak follow? Anyone, plis help me? Maisyara Pot Pet, saya menantikan kehadiran anda! Dimanakah anda? ]

dan dan dan saya juga sedang sibuk mengira berapa orang dalam list saya sekarang ini dan ayah! You lead the list! Haha


You May Also Like

6 comments