Hoyeah! Mari Kita Guna Fibox Pulak! :D

by - Wednesday, December 28, 2011

 

 Assalamualaikum


Fuhhhhhhhhh ~ Letih aku! HAHA :D Sejak cuti midterm sampailah ke hari ini aku asyik duk clearkan shoutmix aku tue. Yelah ~ Dah berbulan-bulan lamanya aku tak berblogwalking so sekali amik kauu ~ banyak giler ~ Yang bulan 10 pun ada jugak -.-


Okay lah ~ Aku ni dah lama tak tau pape perkembangan pasal blog. Sekali aku dapat tau yang start tahun depan Shoutmix akan kenakan caj bayaran setelah 7 tahun memberikan khidmat Shoutmix yang free. Ahh sudahh ~ Aku dah naik bingung dah aku nak guna Shoutmix apa lepas nie?!



Sekali adalah seorang blogger ni buat review pasal Fibox. Hah? Apa itu Fibox? Okayylah ~ Fibox ni lebih kurang sama je dengan Shoutmix. Cuma maybe pembuatan Fibox ni masih baru lagi kan so tak adalah banyak features macam Shoutmix tue. 



Buat masa nie, Fibox just sediakan code dia sahaja. Korang sign in kan Fibox tu dan terus dapat code. So apa lagi?! Buang lah code Shoutmix korang tu dan masukkan code Fibox dan save! ;D

Home untuk Fibox

Aku dengar, Fibox ni adalah Buatan Malaysia which means Anak Malaysia yang buat! Wahh ~ Terbaik arr ~ Aku dapat tahu lah ~ Aku ada baca kat blog sape entah pasal Fibox nie. Menurut hasil temubual dia dengan tokey Fibox nie, Insyallah Fibox akan pertingkatkan lagi kemudahan-kemudahan untuk kita semua nie hah ~ So tunggu je lah yer? :)


Ada yang tanya aku, best ke tak guna Fibox nie? Aku just cakap, best lah sebab Fibox simple tapi menarik je sebab ada warna putih and oren  :) Lepas tu kalau kau sign in kan dengan Facebook korang, masa korang nak tinggalkan komen, akan ada keluar gambar Profile Picture korang. Wah wah ~ Menarik ni! HAHA :D

Tuu ~ gambar FB aku tue. HAHA :D


Macam mana nak daftar? Pergi link SINI dan sign in. Kalau nak ada gambar macam aku punya tue, korang sign in kan guna FB. Lepas tu try lah testing dekat Fibox korang, ada ke tak gambar korang keluar macam aku punya. Hehe :)


Tapi aku punya Fibox tu tak boleh nak tukar nama -.- Nak letak Mysara Newrie tapi end up, hanya Mysara je yang boleh keluar. Mana boleh! Mysara tak kan hidup tanpa Newrie!


So apa tunggu lagi? Marilah kita bertukar angin dan menggunakan Fibox! Hoyeahhhhhhh!


Nak Fibox korang tergantung macam yang aku punya nie? Korang just buangkan code Shoutmix yang lama tue dan gantikan dengan code Fibox korang yang baru tue :)


Tak faham? Boleh rujuk SINI


Selamat mencuba bloggersss ^^ ! :D


 

You May Also Like

9 comments