Kerja Banyak Tapi Tak Boleh Nak Buat?

by - Friday, December 16, 2011



Assalamualaikum

Minggu ni aku rasa letih sangat-sangat dengan assignment yang berlambak-lambak. Bak kata orang Terengganu cakap "Pah se, se mari" Hamikkkkkkkkkkk ~ Pening kepala aku -.-


Tak dan yang ni settle, datang yang tue -.- Tapi takpelah ~ Nak buat macamana. Aku tengok kat status FB kawan-kawan aku punya punn sumenya duk cakap "Letih letih letih" So aku rasa aku dapat buat kesimpulan yang sem 4 ni memang buzy


Speaking of busy, aku rasa aku ada banyakkkkkkkkkkkk kerja nak kena buat. Minggu depan aku ada Test Admin Law yang aku tak study pun lagi, Presentation dan Report ETR yang perlu diselesaikan tapi tak buat-buat pun lagi nie. Aku rasa tiga tu je kerja aku kena buat tapiiiiiiiiiiiiii presentation dan report ETR tu lah yang banyak gilerrrr kena buat sebab melibatkan Marketing Plan


Masalahnya sekarang nie, aku tengah ala-ala nak demam. Tekak aku ni kann, macam dah kertas pasir dah aku rasa. Aku rasa macam nak masukkan tangan aku dan garu je tekak aku nie. HAHA :D Tapi konfem-konfem lah tak boleh kan? HAHA :D


Semalam punnnnnnnnnnn masa aku duk layan perasaan dengan Angie aku dah rasa lain macam dengan badan aku. Rasa panassssssssssss je -.- Semalam memang best lah sebab layan perasaan tepi pantai sambil telinga duk dengar lagu-lagu yang jiwanggg. HAHA :D


Motif aku nak update entry kali nie? Hmm ~ saje je nak tulis tulis, nak luahkan apa yang aku rasa. Sekarang ni aku duk bimbang jugak nie sebab kerja banyak tapi aku tak larat -.-


Nak makan bubur ayammmm Y___Y *tetiba! HAHA :D


Baru terjumpa gambar-gambar dan video aku, Hani, Lisda dan Pekjah. Terus menangis sebab aku rasa rindu sangat dengan combination of us. Rinduu~ Lepas Lisda pergi, Pekjah pun pergi. Bila lagi lah kita nak jumpa? Rinduuu Y___Y


Salah satu gambar yang buat aku menangis sebab masa ni baru habis kelas dan kitorang pergi lepak-lepak kat pantai. Nothing to do except laugh. Rinduu sangat-sangat


You May Also Like

2 comments