Subjek Aku Untuk Semester Ini, Semester 4! :)

by - Tuesday, December 06, 2011


Assalamualaikum


Fuhhhhhhhhhh ~ Baru balik dari kelas nie -.- Penat sangat Ya Allah hanya Tuhan sahaja yang tahu -.- Tapi dah kurang rasa penat tadi sebab ada orang belanja aku makan. HAHA :D Alhamdulillah ~ Moga-moga Allah murahkan rezeki orang yang belanja aku makan tadi :)


Mostly kelas aku sem ni banyak ke petang. Paling lewat habis pukul 6.30 petang dan paling awal pukul 8 pagi. Hari Ahad pulak aku full ~ Memang full sebab ada 4 kelas berturut-turut dan mostly subjek yang memang kena kasi tumpuan 100% lahh


Dah masuk minggu ketiga dah untuk semester 4 ini. Cepatnya masa berlalu. Huhu. Alhamdulillah ~ Aku dah dapat rentak dah untuk setiap kelas. Aku dah start untuk mula faham dan ikut kehendak lecturer aku


Ni lah subjek aku untuk semester 4 untuk kos Pentadbiran Awam ini. Hehe :) Setakat ini aku rasa aku boleh pergi lagi dengan semua subjek. Aku dah boleh follow sikit-sikit :) Alhamdulillah ~ Semoga ianya terus berkekalan sampai bila-bila. Aminn ~


Semua lecturer yang mengajar kelas aku pulak, semuanya okay dan aku enjoy belajar dengan mereka. Tapi tu lah ~ ramai jugak yang tukar kelas sebab tak boleh nak pergi dengan certain lecturer tapi aku tak kisah lah ~ Biarlah ~ ni demi masa depan dorang jugakk


Mostly, subjek sem ni banyak gilerrrrrrrrrrrrr presentation nak kena buat. Esok pun aku ada presentation nak kena buat dan aku tak siap pun lagi slidenya. HAHA :D Takpe. Malam ni aku nak settle kan benda tue


Cuma satu je yang aku kurenggg sikit. Aku takutlah aku mengantuk dalam kelas. Aku tak suke sebab yelah ~ kang terlepas pape yang penting masa lecturer dan lepas tu masa tutorial, tak tahu pape -.- Naya tue XD


Hmm apa lagi aku nak tulis ehh? Tak ada pape dah kot? Korang, doakan aku berjaya ye sem ni? Aku harap aku dapat kekalkan momentum aku yang sem lepas ke sem ini. Insyallah ~ AMIN! :D


Double R smile at me today :) Alhamdulillah ~


p/s : Sorry sebab entry banyak pendek-pendek je. Tak sempat masa lah nak tulis panjang-panjang. Maaf yer? :)

You May Also Like

3 comments