The Truth That Make Me Feel Sick

Tuesday, December 13, 2011


Assalamualaikum


kepada pencuri hati aku, selamat malam aku ucapkan. Aku tak tahu nak berhadapan dengan kau macam mana so aku rasa melalui sini je lah aku dapat ceritakannya :)


Aku tahu kau tak kan baca blog aku sebab tu aku berani nak tulis. Biarlah apa yang orang nak cakap, aku senang dengan cara nie ; melihat kau dari jauh dan hanya tersenyum


Perasaan aku kepada kau masih sama. Aku cuba untuk menafikan cuma yelah ~ aku tak mampu nak buang kau. Tadi, aku baru tengok video kau. Haha ;D Tergelak sakan aku bila tengok kau happy. Rasa macam gembira tengok kau gelak sakan


Dan bila tengok status kau di FB, aku rasa macam terpanggil untuk menolong kau sebab kau macam ada masalah. Kesian dekat kauu ~ Takpelah ~ Kau, bersabar yer? Allah swt sedang menguji kau tuu


Kalau kau perlukan seseorang untuk bercerita, aku ada untuk kauu. Walaupun sebagai kawan tapi takpe. Aku okay je :)




Tapi seokayy okayy aku pun, kadang-kadang aku pasti akan rasa macam nak pecah dada ini menahan satu perasaan yang tak ada orang pun yang akan dapat tafsir dan dapat tahu. Ya Allah ~ Sakitnyaaa


Habis tu apa aku nak buat? Aku dengar kawan-kawan aku bagi macam-macam jenis cadangan macam mana nak rapat dengan kauu ~ Aku pulak yang pening tapi aku tak tahu kenapa, aku tak nak buat semua tue


sebab apa?


Sebab aku maluu ~ Aah ~ aku maluu. Aku malu sebab aku, seorang perempuan suka dekat seorang lelaki. Aku tahu benda ni lumrah cuma untuk mulakan dulu, aku tak tahu macam mana dan aku malu.


Aku sedar siapa diri aku. Aku tak nak kau cop atau fikir aku ni perempuan yang sama macam perempuan lain yang kau kenal sebelum nie. Aku tak nak. Aku ada maruah diri aku sendiri yang aku jaga. Aku nak jadi perempuan yang berbeza dalam hidup kau yang kau sendiri takut untuk kehilangannya


Aku cuma berharap kau yang akan mulakan dulu atauuuuuuuuuuuuu kita akan still jadi kawan untuk selama-lamanyaaa


yupp kawannn ~ the truth that make me feel sick


You Might Also Like

1 comments