Berita Sedih Tentang Seorang Yang Forever Alone

by - Thursday, December 29, 2011

 

 Assalamualaikum



Sebenarnya kann ~ Aku dah siapkan satu entry untuk korang semua baca dan hayati. Ececeh ~ Ayat aku memang sengaja nak mengundang orang kasi tampar dengan aku. HAHA :D


Tapiiiiiiiii ~ Panjang sangatlah entry tue. Aku rasa macam takut pulak nak update sebab aku rasa macam tak ada orang pun yang akan baca cerita panjang-panjang -.- Hakikatnya, aku pun macam tue jugak. Aku susah nak membaca lately nie. Maksud aku, aku malas nak baca melalui softcopy. Entahlah ~ Aku pun tak tahu kenapa 



Even status kat FB pun aku tak baca sampai habis. Aku tengok orang ramai like, aku pun like sahaja. HAHA :D So kepada kawan-kawan aku, hang pa sume jangan ingatlah aku baca status korang yer? Aku like je :) HAHA :D


Kantoiiiiii! -.-


Apa aku nak tulis hari ini ehh? Oh yaa ~ Hari ini memang sumpah forever alone. HAHA :D Sebab aku pergi Giant sorang-sorang, beli barang dapur lagi, pergi TTC lagi, tengok promosi Kembali Ke Sekolah. Dan tidak disangka-sangka, berjumpa dengan kawan aku, Sarah Rosdi. HAHA :D Happy aku jumpa dengan dia. Dah 2 tahun tak berjumpa dengan dia :)


Ingatkan malam ni nak lepak dengan dia kat Tropix tapiiiiiiiiiiiii ~


"Mai sorry. Mu tahu ar umah aku kat Kuala Berang. Jauh ~ Lain kali boleh?"


T_____________________________T 


Tapi takpelah ~ Sebab masa tu pun aku tengah landing atas katil. HAHA :D Berat je nak bangun sebab penat berjalan dekat Giant. Dalam duk tak ada duit ni, aku beli tank top pulakkk dahh kat Giant tadi! 2 helai aku kebas. Bagus bagus ~ Duit dah sengkek sekarang nie -.-


Sebenarnyakan, masa aku tengah siap-siap nak pergi Giant, aku dah berdoa dah, "Ya Allah ~ Harap-haraplah dapat jumpa Sarah petang nie" HAHA :D Sebab aku tahu mesti dia akan turun Giant. Aku tahulah kawan aku tu macamana!


Dan Alhamdulillah ~ doa aku dimakbulkan oleh Allah swt :) Punyala lama tak jumpa dengan dia, kitorang borak-borak dekat kedai tudung tu hampir dekat 20 minit jugaklah ~ Makcik yang jual tudung tu pulak asyik duk jeling-jeling dekat aku dengan Sarah. HAHA :D


BTW aku rasa tak lepas rindu aku dekat Sarah tadi :') Lain kali kita jumpa ehh


Berita sedih (Tolong baca mengikut gaya baca pemberita kat TV tu) Seorang pelajar Diploma Pentadbiran Awam, Semester 4 akan pulang ke Dungun pada esok hari lantaran kerjanya yang tak siap kerana buku nota tak ingat bawak balik. Semoga kepulangan beliau yang awal dari kawan-kawan beliau akan berjaya menyiapkan segala assignment yang tertunggak



Dan dengan bangganya aku nak umumkan pelajar tu adalah
  AKU!


             

You May Also Like

2 comments