Penat Y___Y

by - Wednesday, December 21, 2011

 

 Assalamualaikum



Aku rasa aku tak payah update blog tak pe kan? Yelah ~ kalau dah tiap-tiap hari duk update and tulis pasal benda yang sama, buat apa? HAHA :D


Aah ~ Aku just nak cakap aku extremely exhausted! Penat sangat. Sampai kan nak cakap lama-lama dengan kawan-kawan aku pun aku surrender awal-awal. Tak larat. Tapi aku tak nak tidur sebab kalau aku tidur sekarang, konfem lah malam nanti aku jadi burung hantu @_@



Letih penat -.- Semua ada. Haishhhh ~ Dah lah perut tengah lapar. 1st and the last makanan berat yang aku amik pukul 11.30 pagi tadi, makan nasi gorenggg ~ Lepas tu kepala aku tension dan bengang dengan presentation dan report lagi. Dah buat tapi salah pulak! Haishh -.-


Tapi Syukur Alhamdulillah sebab apa yang group aku buat, semuanya betul dan mendapat kritikan yang sedikit sahaja dari madam :) Cuma ada itu ini sahaja yang kena betulkan :)


Apa lagi nak tulis? Dah lah ~ Aku penat sangat nie. Mata aku ni memang  dah tak sabar-sabar dah nak tutup nie -.-


             

You May Also Like

0 comments