Apabila Tangan Tak Duduk Diam

by - Monday, December 19, 2011

 

 Assalamualaikum


Lately ni memang buzy. Actually tak adalah buzy mana cuma cuma cumaaaaaaa PENAT! Aah ~ penat sangat lah ~ Banyak kerja so bersamaan dengan PENAT lah kan? So kesimpulannya aku tengah ada banyak kerja yang membuatkan aku penat. Haaa kan dah pening? -.-


Kadang-kadang letih sangat-sangat. Terkejar ke situ ke sini. Fotostat buku dan nota-nota lagi (sebab malas nak beli HAHA) assignment yang berlambak-lambak, presentation lagi. Semuanya datang dalam dushhh! Hamikk ~ pengsanlah kau sorang-sorang -.-


Punyalah penat kan, kadang-kadang apa yang kita buat punn macam tak betul dah. Contoh terbaik, petang tadi lah -.- Aku tengah syok-syok bercerita dengan kawan aku pasal 13 tahun Mencari Cinta yang ditulis oleh Dr Sarah Shukor. OMGGG! Korang memang patut baca okay sebab sumpah cerita Dr Sarah dengan husband die tu memang sweet giler! 


So berbalik kepada our topic, aku pun bercerita dekat kawan-kawan aku sambil tangan aku lincah bermain drawer dekat meja study aku nie. Bukak tutup bukak tutup aku duk main sambil mulut aku pun duk pot pet pot pett ~


Sekali entah macam mana entah, aku bukak drawer tu sekali gedegangggggggggg ~ drawer tu terkeluar dari landasan dan terjatuh. Perghh ~ sikit lagi nak jatuh atas kaki aku tapi aku wat rilex je. HAHA :D Habis barang-barang aku yang aku simpan dalam drawer tu terjatuh. 


Kawan-kawan aku apa lagi, bergelak lah ketawa. Ambuiii ~ bahagia betul muka dorang. Aku wat bodoh je sambil kutip barang-barang aku tue. Aku tak rasa apa-apa pun masa tue


Sekali aku tertengok lah jari aku. Huhai! Baru rasa sakit. Mak Jemah terkejut tauu! HAHA :D 


See? Memanglah kecikkk je tapi tapi sakit die ya allah ~ aku rasa macam kebas tau mula-mula tapi lepas Angie sapukan luka tu dengan alcohol yang untuk mencuci luka tu dan Hani yagn tolong tampalkan plaster tue, baru lah aku rasa berdenyut-denyut kuat nak mampus -.-


Sedih tauu ~ Aku agak scary jugak tengok tangan aku berdarah sebab dah lama tak tengok anggota badan aku berdarah


Comel betul plaster yang Hani tampalkan tu sebab tu adalah mini plaster. Hehe :)


p/s : maaf kuku panjang sebab pengepit kuku aku ada tikus bawak lari. Sape lah yang pinjam pengepit kuku aku nie? -.-


 

You May Also Like

4 comments