Mengubat Kekecewaan

by - Sunday, March 14, 2010


Salam. Short post sahaja ini kerana sekarang ini aku berada di Kuantan! Mungkin mengubat kekecewaan diri kot?

Bila bersama dengan semua orang, aku rasa aku lah paling kerdil sekali dengan results aku yang tak seberapa ini. Tipulah kalau aku tak sedih kan? Tapi tak per. Aku dah nekad lepas ni aku akan cuba untuk buktikan yang aku tak mengalah lagi. Yes, I will do it!

Sekarang ini aku dan Epy sedang sibuk nak isi borang UPU tapi tak isi-isi pun! Haha. Buka-buka jer, baca itu ini lepas tue terus buka FB balik. Haha. Apalah ~ Mak-mak kami pun dah bising dah. Tiap-tiap masa duk bercakap pasal hal ini.

Ok lah ~! Terpaksa pergi ini sebab nak pergi rumah Aki. Wan ada masak nasi kerabu untuk sarapan pagi + makan tengahari kitorang. Hehe. Mungkin lepas ini baru nak isi betul-betul yang borang UPU tue :)


Cik Fyra, maaf. Aku tak dapat nak on9 YM. Hehe. Paham-paham sahajalah bila dah berada di sini. Hehe.

You May Also Like

10 comments