[Search]

About Me

INSTAGRAM : MYSARANEWRIE

[klik it]

Home Ads


Monday, March 22, 2010

Orang Dah Bagi, Kita Terima Je Lah ~


Salam. Hari itu Cik Hel bagi aku award tapi aku tak dapat nak buat sebab masa tu aku tengah dalam demam yang sangat-sangat teruk. Then, masa aku tengah bukak blog aku dapat tahu dari Cik Fyra yang aku dapat award.

Hish ~ Dah 2 orang bagi award yang sama dekat aku. Tak kan aku nak buat derrrk je kan? Lagi pun demam aku pun dah ok sikit nie. So aku buat je lah ~ Hehe


1. Thank & link the person that gave you the award

Terima kasih kepada Cik Hel dan Cik Fyra kerana memberi award ini kepada saya :)

2. Pass this award onto 15 bloggers you've recently discovered and think are fantastic
- Kak Zack
- Kak Ynn
- Maisyara
- Wiwin
- Bie
- Pieka
- Mieya
- Comel

*biarlah tak cukup 15 pun. Tak sanggup dah aku nak cari yang lain-lain. Haha

3. Contact said Blogs and let them know they've won the award

4. State 7 things about yourself.
- jiwang terlebih-lebih
- antara buku dan internet, dua-dua tak nak tolak :)
- suka pergi jalan-jalan
- bila bawak kereta, suka marah-marah kat orang lain sebab tak hormat saya yang ada sticker P. Haha
- teringin nak ada pakwe buat masa ni. huhu
- suka kumpul beg tapi jarang-jarang je pakai
- antibody sangat-sangat kuat. tapi sekali dah sakit, memang teruk lah sakitnya. Huhu


TAHNIAH kerana berjaya membaca entry ini sampai habis! :D

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

[klik it]

recent posts