Kenduri untuk Tok ! :')

by - Sunday, March 28, 2010


Salam. Hari Jumaat baru-baru ini family aku ada buat sedikit bacaan yassin untuk arwah tok aku, Haji Yatim bin Haji Abdul Manan. Walaweh ~ Rindu giler kat tok!

Arwah tok aku meninggal semasa aku Form 3. Sekarang aku dah umur 18 tahun. Bermakna sudah 3 tahun arwah tok aku pergi meninggalkan kami semua. Sedih lah jugak sebab tok aku ni sporting sangat-sangat. Aku tengok kartun kat TV, die pun join jugak. Aku tengok AF, die join jugak. Aku tengok wrestling ~ Err ~ Yang tu bukan aku sebab tengok wrestling arwah tok aku jer. Aku tak ~ Tapi aku belajar tengok wrestling dari dia lah ~ Hehe :p

So baru -baru ini kitorang buatlah baca yassin sikit. Lagipun dah lama tak buat untuk arwah tok aku tue. Jemputlah jiran-jiran terdekat dengan sedara-sedara semua. Alhamdulillah ~ Semuanya berjalan dengan lancar :)

Tengah bersiap-siap ! WAJIB untuk sentiasa kelihatan comel dan cantik ! Haha

Bacaan yassin sedang berlangsung

Sessi makan-makan. Kitorang tempah nasi putih, gulai ayam, daging, ikan kering bertemankan ulam-ulam dan sambal belacan ! Pergh ~ Sedap giler !

Sibuk duk tengok gambar anak masing-masing. Yelah, sekarang ini kan anak-anak dah mula study jauh-jauh. Jumpa pun sekali-sekala jer.
From left ; Kak Yong, Cik Mimi dan mak aku :)

Muka serius je masing-masing. Tapi lepas aku amik gambar nie, berdekah-dekah duk ketawa. Ketawa pasal apa entah. Tak dan aku nak amik gambar masa tue

Sejak keputusan SPM itu hari sampailah sekarang, kawan baik kazen aku tdo rumah kazen aku, Baby. Die duduk lama jugak lah sebab family die semuanya stay kat KL. Dan die balik Terengganu pun sebab nak amik keputusan SPM. Lepas tu nak balik KL pun tak guna dah sebab sekolah diorang ada buat Hari Graduasi. Baru buat?!

Aku terbayangkan, kan best kalau sekolah aku buat Hari Graduasi lepas dapat keputusan SPM. Maksudnya waktu-waktu macam ini lah ~ Bila jumpa, semuanya macam ok jer ~ Lepas tu masing-masing boleh bertukar-tukar maklumat pasal kerjaya ker, biasiswa ker.

Ini tidak. Buat Hari Graduasi selepas trial. Dah lah masa tu jumpa tiap-tiap hari dah. Rasa macam tak seronok jer. Huhu.

Ini lah gambar kawan baik kazen aku tue. Nama dia Jannah. Dia baik sangat-sangat. Boleh buat kawan lah time susah dan senang. Ehem ehem ~ Dia dah berpunya ok? Terkejut beruk aku bila dia cakap dia dah couple dengan boyfie die selama 6 tahun dah ~ Giler, lama tueeee ~


Dah nak tulis apa lagi? Tak ada dah ~ :)

You May Also Like

6 comments